ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Η Toyota εισέρχεται σε μια νέα εποχή με το «Let’s go beyond»

Με φιλοσοφία ότι «Το κάθε τι μετρά» η νέα καμπάνια

newsroom must

Η Toyota Κύπρου καλωσορίζει μια νέα εποχή για την αυτοκίνηση στην Κύπρο με την παρουσίαση της «Let’s go beyond» φιλοσοφία της στη νέα της διαφημιστική εκστρατεία.

Τον πλήρως ανανεωμένο εκθεσιακό χώρο της στη Λευκωσία παρουσίασε σε μια Let’s go beyond δημοσιογραφική διάσκεψη η Toyota Κύπρου, στον οποίο πλέον το κοινό θα έχει την ευκαιρία να αλληλοεπιδρά ψηφιακά με την Toyota.

Ο νέος εκθεσιακός χώρος είναι σχεδιασμένος γύρω από ένα «customer hub», ένα Living Space το οποίο θα προσφέρει στο κοινό μια «phygital» εμπειρία μέσω των διαδραστικών ψηφιακών σημείων επαφής που θα δημιουργούν ένα ακόμη περισσότερο εξατομικευμένο περιβάλλον. Ταυτόχρονα, το κοινό θα μπορεί να απευθύνεται στους συμβούλους για οτιδήποτε. Οι δυνατότητες αυτές θα είναι εναρμονισμένες απόλυτα με την ευρύτερη φιλοσοφία «Let’s go beyond» της εταιρείας.

«Κάθε μια ιδέα, κάθε μικρή λεπτομέρεια, κάθε πράξη, ακόμα και η μικρότερη. Τα πάντα έχουν σημασία για να προσφέρουν κινητικότητα η οποία υπερβαίνει τις προσδοκίες και συμβάλλει στη βελτίωση της κοινωνίας στην οποία ζούμε, για εμάς και για όλους». Αυτό είναι το μήνυμα που επιθυμεί να παρουσιάσει η Toyota μέσα από τη «Let’s go beyond» φιλοσοφία της νέας εμπνευσμένης διαφημιστικής της εκστρατείας.

Η φιλοσοφία της Toyota «Let’s go beyond» εξαρτάται κυρίως από τα μέλη του προσωπικού της και την αφοσίωση που δείχνουν, γι’ αυτό και η εταιρεία επέλεξε να κάνει αυτούς πρωταγωνιστές στη νέα διαφημιστική εκστρατεία της και τις αφίσες της. Οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που κάνουν και προσφέρουν το κάτι παραπάνω, συμβάλλοντας με τη σειρά τους στη συνεχή εξέλιξη της εταιρείας. Οι αφίσες της διαφημιστικής εκστρατείας, θα διακοσμούν τους εργασιακούς χώρους της Toyota, υπενθυμίζοντας ότι το κάθε τι μετρά, το κάθε χαμόγελο, η κάθε πράξη, ακόμη και ο καφές που προσφέρεται κατά τη διάρκεια των πελατών στο χώρο. Όλα αυτά, για την Toyota πραγματικά μετράνε.

Κατά την ομιλία του στη διάσκεψη Τύπου, ο κ. Λούκας Λεωνίδου, Marketing & CX Manager της Toyota Κύπρου, ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι αυτή η διαφημιστική εκστρατεία δεν αποτελεί μία ακόμη διαφήμιση, αλλά ότι είναι κάτι περισσότερο. «Το νέο Retail concept το οποίο ολοκληρώσαμε πρόσφατα στη Λευκωσία, ενώ ακολουθούν οι εκθεσιακοί μας χώροι στις υπόλοιπες πόλεις, σε συνδυασμό με την εκστρατεία Let’s go beyond, σηματοδοτούν μια νέα σελίδα για την Toyota Κύπρου, και αποτελούν ορόσημο στο ταξίδι μας προς την παροχή εξαιρετικών εμπειριών πελατών».

Το παρών στην παρουσίαση του Let’s go beyond έδωσε ο πρωταθλητής Κύπρου και εκλεκτός πρεσβευτής της Toyota, Milan Trajkovic, ο οποίος πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική εσκτρατεία, και το υποδειγματικό του πνεύμα αντιπροσωπεύει ιδανικά την αρχή του Let’s Go Beyond.

«Το νέο μας Retail Concept αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στη φιλοδοξία μας να γίνουμε η πιο εξηλεκτρισμένη μάρκα επιλογής. Ο νέος σχεδιασμός ενεργοποιεί ένα νέο Brand Experience, αλλά και έναν νέο τρόπο εργασίας για τους ανθρώπους μας», συμπλήρωσε ο κ. Λεωνίδου. Η φιλοσοφία της Toyota είναι πως πολλά μικρά βήματα, μαζί, μας οδηγούν σε μεγάλες προόδους. Κάθε βήμα προς τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που βελτιώνει τις ζωές των ανθρώπων. Κάθε βήμα δίπλα στους αθλητές της Toyota, καθώς επιτυγχάνουν τα όνειρά τους, μετράει.

Στη Let’s go beyond δημοσιογραφική διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε, το δυναμικό τους παρών έδωσαν εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε και φίλοι και συνεργάτες της Toyota Κύπρου.

Δείτε στους ακόλουθους υπερσυνδέσμους τα βίντεο της εμπνευσμένης νέας εκστρατείας:

https://www.youtube.com/embed/UpYZBuqphGs?si=SyByzD8bwnqqC4nw

https://www.youtube.com/embed/rHlUWyqv-UY?si=Ak2zZ0gMCLOmOCNN 

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X