ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: lace καλσόν, μίνι μαυρο φόρεμα και ankle boots
 

Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων: Ενέκρινε καινούριο σχήμα για τα ταμπόν

Το νέο σχήμα θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα και μειωμένο ποσοστό διαρροής.

Μαρία Καραμάνου

Πάνω από 90 χρόνια έχουν περάσει από τότε που η εταιρεία Tampax παρουσίασε τα πρώτα μοντέρνα ταμπόν. Αυτό το χρονικό διάστημα, ο σχεδιασμός του προϊόντος παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητος. Ωστόσο, η FDA (Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων) μόλις ενέκρινε ένα νέο σχέδιο που θα μπορούσε να ανατρέψει αυτήν την κατάσταση, αλλάζοντας το γνωστό σχήμα του ταμπόν που διατηρήθηκε άθικτο για δεκαετίες.

Το ανανεωτικό σχέδιο, που κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την ανεξάρτητη εταιρεία Sequel, παρουσιάζει διαγώνιες αυλακώσεις που διατρέχουν το προϊόν σε σπειροειδή κίνηση προς τα κάτω. Οι ιδρυτές της εταιρείας εξηγούν ότι αυτό το ελικοειδές σχήμα του ταμπόν αυξάνει την απορροφητικότητα, με αποτέλεσμα να μειώνεται η πιθανότητα διαρροής.

Προτού τα ταμπόν μπορέσουν να διατεθούν νόμιμα στις Ηνωμένες Πολιτείες, υποβάλλονται σε μια διαδικασία αξιολόγησης προκειμένου να επιβεβαιωθεί η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητά τους. Τα προϊόντα που λαμβάνουν έγκριση πρέπει να υποβληθούν σε δοκιμές, περιλαμβανομένων δοκιμών για τον αντίκτυπο του ταμπόν στην φυσική ισορροπία του κόλπου.

Το FDA πρόσφατα ενέκρινε την καταχώρηση του ταμπόν ως ιατρικό προϊόν. Αυτό το συγκεκριμένο ταμπόν αναπτύχθηκε από τις Greta Meyer και Amanda Calabrese, που ήταν συμμαθήτριες στο Stanford. Το πρωτότυπο δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος το 2018.

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρήθηκε μια αυξανόμενη ανάγκη για έγκριση από το FDA για ταμπόν που κατασκευάζονται με νέα υλικά, όπως οργανικό βαμβάκι, επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευές εφαρμογής και ακόμα και προϊόντα με CBD. Ωστόσο, παρά την εξέλιξη στα υλικά, το βασικό σχήμα των ταμπόν παραμένει αμετάβλητο.

Οι Meyer και Calabrese πρόκειται να κυκλοφορήσουν την πρώτη παρτίδα των ταμπόν τους και προτίθενται να διαθέσουν τα νέα προϊόντα τους στο διαδίκτυο μέχρι το τέλος του 2023.

Η Meyer εκφράζει την πεποίθησή της ότι θα αντιμετωπίσουν δυσκολίες στο να πείσουν τους καταναλωτές να αλλάξουν τις συνήθειές τους. Μάλιστα, δήλωσε πως, "Οι άνθρωποι δεν έχουν απαραίτητα συναισθηματική σύνδεση με τα ταμπόν που χρησιμοποιούν. Απλά ακολουθούν ένα σύστημα που χρησιμοποιούν από την αρχή της περιόδου τους".

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X