Στη «μόδα» των βίντεο από τα «Kia Boyz», τα άτομα τα οποία δείχνουν πόσο εύκολο είναι να ξεκλειδώσει κανείς ένα αυτοκίνητο, απάντησαν χθες η Kia και η Hyundai.
Η τάση που επικράτησε στο TikTok και αφορά μοντέλα των εταιρειών που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2015 και 2019 και έχουν μίζα με κλειδί αντί για κουμπί εκκίνησης. Τα συγκεκριμένα μοντέλα – εκτιμάται ότι κυκλοφορούν περίπου 8,3 εκατ. διεθνώς- είναι δύο φορές ευκολότερο να κλαπούν σε σχέση με άλλα οχήματα αντίστοιχης ηλικίας.
Προκειμένου να σταματήσουν τους λεγόμενους «Kia Boyz», οι οποίοι χρησιμοποιούσαν καλώδια USB για να πάρουν τα αυτοκίνητα, η Kia και η Hyundai αποφάσισαν αφενός να προσφέρουν ειδικές κλειδαριές για τα τιμόνια των αυτοκινήτων, αφετέρου αναβάθμιση λογισμικού. Με το νέο λογισμικό, απαιτείται κλειδί πριν ανάψει η μηχανή, ενώ επίσης παρατείνεται ο συναγερμός από 30 δευτερόλεπτα σε ένα λεπτό.
Η αμερικανική αρχή ασφάλειας αυτοκινητοδρόμων (NHTSA) εκτιμά ότι αυτές οι κλοπές έχουν προκαλέσει τουλάχιστον οκτώ θανάτους και 14 ατυχήματα στις ΗΠΑ το τελευταίο χρόνο. Από την πλευρά της η TikTok δήλωσε ότι «δεν εγκρίνει αυτού του είδους τη συμπεριφορά, η οποία παραβιάζει τις πολιτικές μας και θα αφαιρεθεί εάν εντοπιστεί στην πλατφόρμα μας».
Πηγή moneyreview.gr με πληροφορίες από CNN, BBC