ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Χτίζεται το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τούνελ αυτοκινήτων στον κόσμο

Αναμένεται να είναι έτοιμο το έτος 2029.

Μαρία Καραμάνου

Οι εργασίες συνεχίζονται για την κατασκευή της μεγαλύτερης υποθαλάσσιας σήραγγας παγκοσμίως, η οποία θα συνδυάζει οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, με έναν προϋπολογισμό που ανέρχεται στα 10 δισεκατομμύρια ευρώ. Η πρόοδος στον τομέα της κατασκευής είναι συνεχής και αξιοσημείωτη για ένα από τα μεγαλύτερα και πιο φιλόδοξα κατασκευαστικά έργα παγκοσμίως, τη σήραγγα που θα συνδέσει τη Γερμανία με τη Δανία.

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, η εκσκαφή της τάφρου για τη σήραγγα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την πρόοδο των σχετικών εργασιών να έχει φθάσει ποσοστό 70%. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι το πρότζεκτ που συζητείται αφορά το Fehmarnbelt Tunnel, ένα εντυπωσιακό κατασκευαστικό έργο που θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα με συνδυασμένη οδική και σιδηροδρομική δομή παγκοσμίως.

Η κατασκευή της σήραγγας θα πραγματοποιηθεί κατά μήκος του στενού Fehmarn Belt και αποτελεί μια εναλλακτική λύση για την υπάρχουσα ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ των λιμανιών Rødby και Puttgarden. Αυτή η σύγχρονη υποδομή θα αντικαταστήσει το ταξίδι με το πλοίο που διαρκεί περίπου μία ώρα, προσφέροντας τη δυνατότητα διάβασης του Fehmarn Belt σε περίπου 7 λεπτά με το τρένο και 10 λεπτά με το αυτοκίνητο.

Η υποθαλάσσια σήραγγα θα αποτελείται από δύο αυτοκινητόδρομους διπλής λωρίδας και δύο ηλεκτροκίνητες σιδηροδρομικές γραμμές. Τοποθετημένη στον πυθμένα της Βαλτικής Θάλασσας, η κατασκευή της σημειώνεται μέσω της ενσωμάτωσης προκατασκευασμένων τμημάτων σε ανοιχτές τάφρους. Αυτού του είδους σήραγγες κατασκευάζονται στην ξηρά και στη συνέχεια εισάγονται στη θέση τους στο βυθό της θάλασσας.

Σύμφωνα με τη δανέζικη εταιρεία Femern A/S, η οποία έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την εκτέλεση του έργου, τα πρώτα προκατασκευασμένα τμήματα αναμένεται να τοποθετηθούν στο βυθό μέχρι το 2024. Η ιδέα για το έργο χρονολογείται από το 2008, όταν η Γερμανία και η Δανία υπέγραψαν συνθήκη για την κατασκευή της σήραγγας. Αν και οι πραγματικές εργασίες ξεκίνησαν το 2020, η διαδικασία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο από τότε.

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X