ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Ανανάς: εξωτικός, γευστικός και ωφέλιμος!
  • σχολιάστε

Ανανάς: εξωτικός, γευστικός και ωφέλιμος!

Ο ανανάς είναι ένα εξαιρετικό φρούτο που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλλει στην προστασία έναντι της εμφάνισης νοσημάτων, όπως καρδιαγγειακών.

6 οφέλη της βρώμης
  • σχολιάστε

6 οφέλη της βρώμης

Μπορεί να έγινε «in» τα τελευταία χρόνια, η ευεργετική της δράση, όμως, είναι γνωστή εδώ και πολλούς αιώνες. Η βρώμη αγαπά, φροντίζει και προστατεύει τον οργανισμό μας.

Μάθετε τι τροφές gluten free να προτιμήσετε
  • σχολιάστε

Μάθετε τι τροφές gluten free να προτιμήσετε

Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί σημαντική αύξηση στις πωλήσεις προϊόντων χωρίς γλουτένη.

Tρούφα, το «διαμάντι» της γης
  • σχολιάστε

Tρούφα, το «διαμάντι» της γης

Η γαστρονομική και θρεπτική αξία της τρούφας, την κάνουν περιζήτητη παγκοσμίως

8 τροφές για έξυπνο μαύρισμα
  • σχολιάστε

8 τροφές για έξυπνο μαύρισμα

Εκτός από τον έρωτα, το μαύρισμα περνάει και αυτό από το στομάχι. Αν θέλετε να κάνετε boost τη διαδικασία μαυρίσματος σας προτείνουμε 8 τροφές οι οποίες θα προετοιμάσουν το έδαφος και θα συμβάλλουν σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα

Η θαυματουργή κινόα
  • σχολιάστε

Η θαυματουργή κινόα

Τι είναι, όμως, η κινόα που βλέπουμε πλέον στα μενού των εστιατορίων;

Η σημασία του προγεύματος
  • σχολιάστε

Η σημασία του προγεύματος

Το πρόγευμα θεωρείται το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας αφού προσφέρει πολλές θρεπτικές ουσίες που βοηθούν στο να περάσουμε πιο εύκολα τη μέρα μας.

Κριθαράκι, το πασπαρτού ζυμαρικό
  • σχολιάστε

Κριθαράκι, το πασπαρτού ζυμαρικό

Προσφέρει στον οργανισμό ενέργεια, η οποία απελευθερώνεται στο σώμα μας αργά.

Η κακή διατροφή «σκοτώνει» περισσότερους ανθρώπους από όσους το τσιγάρο και η υπέρταση
  • σχολιάστε

Η κακή διατροφή «σκοτώνει» περισσότερους ανθρώπους από όσους το τσιγάρο και η υπέρταση

Η κακή και ανθυγιεινή διατροφή ευθύνεται για έναν στους πέντε θανάτους ανθρώπων στον κόσμο, περισσότερους από όσους σκοτώνουν το τσιγάρο και η υπέρταση, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη.

Maple syrup: Είναι τόσο υγιεινό όσο δεν φαντάζεσαι…
  • σχολιάστε

Maple syrup: Είναι τόσο υγιεινό όσο δεν φαντάζεσαι…

Είναι ένα food trend με τα κορίτσια της μόδας να ορκίζονται στο όνομά του

Γεύματα για πριν και μετά την άσκηση!
  • σχολιάστε

Γεύματα για πριν και μετά την άσκηση!

Το σώμα χρειάζεται θρεπτικές ουσίες και υγρά και είναι καλά να ξέρουμε τι χρειαζόμαστε περισσότερο οταν γυμναζόμαστε.

''Θετική Εικόνα Σώματος: Σέβομαι και αγαπώ το σώμα μου''
  • σχολιάστε

''Θετική Εικόνα Σώματος: Σέβομαι και αγαπώ το σώμα μου''

Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με χιλιάδες εικόνες και συμβουλές για το πώς να αποκτήσουμε μια «τέλεια γραμμή», ενώ περνούμε αρκετό από τον καθημερινό μας χρόνο ασχολούμενοι με την εικόνα μας και πως μας βλέπουν οι άλλοι.

Μάνγκο, ένα εξωτικό φρούτο με μεγάλη θρεπτική αξία
  • σχολιάστε

Μάνγκο, ένα εξωτικό φρούτο με μεγάλη θρεπτική αξία

Τα μάνγκο είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα, πολυφαινόλες, φλαβονοειδή και αντιοξειδωτικά.

Η νόστιμη και ωφέλιμη φράουλα
  • σχολιάστε

Η νόστιμη και ωφέλιμη φράουλα

Είναι νόστιμες, ζουμερές, έχουν το χρώμα του πάθους και το σχήμα τους θυμίζει καρδιά.

Oι θαυματουργοί σπόροι chia και τα οφέλη του
  • σχολιάστε

Oι θαυματουργοί σπόροι chia και τα οφέλη του

Μάθετε τι προσφέρουν και εντάξτε τα στην διατροφή σας

Αβοκάντο: Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία
  • σχολιάστε

Αβοκάντο: Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία

Το απολαυστικό αυτό φρούτο συγκεντρώνει μια πληθώρα θρεπτικών ουσιών που προάγουν την καλή υγεία.

Γνωρίζετε πόσες θερμίδες σας χαρίζουν οι πασχαλινές λιχουδιές;
  • σχολιάστε

Γνωρίζετε πόσες θερμίδες σας χαρίζουν οι πασχαλινές λιχουδιές;

Θερμίδες του Πάσχα… τι να προσέξετε!

Γιατί να εντάξετε τις μελιτζάνες στο διατροφολόγιο σας;
  • σχολιάστε

Γιατί να εντάξετε τις μελιτζάνες στο διατροφολόγιο σας;

Ποια ήταν η τελευταία φορά που φάγατε μελιτζάνες; Μήπως να τις προσθέσετε στη λίστα για τις επόμενές σας αγορές;

Tα μειονεκτήματα της νηστείας και τι πρέπει να προσέξετε
  • σχολιάστε

Tα μειονεκτήματα της νηστείας και τι πρέπει να προσέξετε

Χαρακτηριστικό της νηστείας είναι η αποχή από τρόφιμα ζωικής προέλευσης όπως το κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά, και η αυξημένη κατανάλωση τροφών όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα όσπρια, τα λαχανικά, τα θαλασσινά, τα φρούτα και τα λαδερά.

Ταχίνι, η υπερτροφή της νηστείας
  • σχολιάστε

Ταχίνι, η υπερτροφή της νηστείας

Το ταχίνι κυκλοφορεί στην αγορά σε δύο τύπους: από σουσάμι αποφλοιωμένο και από σουσάμι αναποφλοίωτο.

1  2  3  4  5  6Επόμενη