Ριάνα Στυλιανού
Η ανακοίνωση του οίκου Prada πριν από μερικούς μήνες, για τη συνεργασία της Miuccia Prada μαζί με τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή, Raf Simons ήταν γεγονός. Και όπως ήταν αναμενόμενο, η πρώτη τους κοινή συλλογή ήταν εντυπωσιακή.
Οι δύο τους πήραν την απόφαση να παρουσιάσουν τη συλλογή τους στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου με ψηφιακό τρόπο, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και για να υποστηρίξουν το sustainability στον χώρο της μόδας.
Ως αποτέλεσμα, το βίντεο που έδειχνε τα μοντέλα να περπατούν το ένα μετά το άλλο σαν να ήταν σε πασαρέλα με φόντο ένα έντονο κίτρινο hue, ήταν θέμα προς συζήτηση για όλους τους φαν της μόδας. Το logo της επωνυμίας ήταν τοποθετημένο σχεδόν σε όλα τα looks, σε τσάντες, σκουλαρίκια κτλ. Το show άνοιξαν monochrome σύνολα με cozy πανωφόρια και κομψά τακούνια που άφησαν να εννοηθεί πως επρόκειτο να ακολουθήσουν εντυπωσιακότατα looks.
"Είναι μια περίεργη κατάσταση. Είναι το πρώτο μου show με τον Raf Simons και αντί να το γιορτάζουμε με τους φίλους μας στη βιομηχανία και την fashion κοινότητα, είμαστε εδώ μόνοι μας. Αλλά αυτό που πραγματικά μας ενθουσιάζει είναι ότι δεν είμαστε καθόλου μόνοι μας, για την ακρίβεια είμαστε με πολύ περισσότερο κόσμο, κι αυτό τουλάχιστον για μένα είναι καινούργιο" ανάφερε η σχεδιάστρια μέσα από μια δήλωσή της.
Στη συνέχεια, η ίδια μίλησε για τα ιδιαίτερα στοιχεία αυτής της κολεξιόν: "Το ένα είναι η σημασία της τεχνολογίας, στην οποία εγώ τουλάχιστον δεν έδινα σημασία ως τώρα, αλλά με το lockdown κατάλαβα πόση επίδραση έχει πάνω μας. Πολλές φορές η τεχνολογία λειτουργεί ως μία επέκταση του εαυτού μας, και τη σχέση αυτή ανάμεσα στην τεχνολογία και τη γυναίκα θέλαμε να εξετάσουμε.
Το δεύτερο είναι ότι μ' αυτόν τον τρόπο έχουμε την ευκαιρία πραγματικά να δείξουμε ρούχα. Δεν βλέπουμε τα αληθινά μοντέλα, τους ανθρώπους, το κοινό, αλλά ένα μικρό φιλμ σου δίνει την ευκαιρία να εστιάσεις στα ρούχα, να προσέξεις τα ρούχα και να τα απολαύσεις καλύτερα, κι αυτό ήταν ζητούμενο και για μένα και για τον Raf.
Και τέλος, θελήσαμε να υπογραμμίσουμε τη σημασία του sustainability και του inclusivity, που θα πρέπει να μας απασχολήσει όλους, τις εταιρείες, κάθε άνθρωπο ξεχωριστά και θα πρέπει να προσπαθήσουμε σιγά- σιγά να γίνουμε καλύτεροι".
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.