Σταύρη Φράγκου
Ο καταξιωμένος επαγγελματίας και ιδιοκτήτης του HAIR ETC. Μάριος Νεοφύτου, με την εμπειρία του στον χώρο της κομμωτικής, που μετρά χρόνια, θέλησε με αφορμή τη δεύτερη φάση χαλάρωσης μέτρων μετά τα μέσα Μαΐου, να μοιραστεί εν καιρώ καραντίνας τις σκέψεις του και να περάσει το δικό του θετικό μήνυμα μιλώντας για την επόμενη μέρα των κομμωτηρίων.
Μέσα από τους προσωπικούς του λογαριασμούς στο Facebook και Instagram έκανε την ανάρτησή του όπου θέλησε να στείλει το δικό του μήνυμα στους συναδέλφους στην κομμωτική και κατ' επέκταση στους πελάτες. Αναφέρει όπως όλοι τομείς, έτσι και ο τομέας της κομμωτικής περνά τη δική του κρίση αφού είναι η πρώτη φορά στα τελευταία 50 χρόνια που τα κομμωτήρια και τα κουρεία έχουν κλείσει για περισσότερο από ένα μήνα.
"Είμασταν δεδομένη υπηρεσία στους πελάτες που επέλεγαν να χτενιστούν, να κουρευτούν ή να αλλάξουν χρώμα στα μαλλιά τους. Κατ ' επέκταση η δουλειά μας ήταν να προσφέρουμε λύσεις, μια έξοδος διαφυγής από την ρουτίνα της καθημερινότητας, ένας χώρος που έκανε να τους πελάτες να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους, ένα άτομο που ήταν δίπλα τους σε όλα τα σημαντικά γεγονότα στη ζωή τους. Οι πελάτες έρχονταν κοντά μας για να περιποιηθούν τον εαυτό τους και για να νιώσουν καλά. Όπως πολλά πράγματα στη ζωή μας που μας κάνουν να νιώθουμε καλά κάποτε τα θεωρούμε δεδομένα και χάνουν την αξία τους στα μάτια μας."
Αναφέρει στην ανάρτησή του, ότι η απόσταση που δημιουργήθηκε με την καραντίνα, όσο δύσκολη και να είναι για όλους μας, οικονομικά, ψυχολογικά και πνευματικά ήρθε για να διδάξει κάτι στον καθένα ξεχωριστά αλλά και σε όλους μας σαν σύνολο. "Για πρώτη φορά παρά την απόσταση που έχουμε, ίσως να νιώθουμε πιο κοντά ο ένας στον άλλο, μοιραζόμαστε το ίδιο πρόβλημα, τις ίδιες δυσκολίες, τον ίδιο εχθρό."
Θέλει να επισημάνει στους συναδέλφους να κάνουν υπομονή μέσα σ' όλο αυτό που ζούμε καθώς ότι θα έρθει θα είναι το σωστό και τονίζει πως δεν πρέπει να συμπεριφέρονται με τρόπο που φαίνεται να είναι οι μόνοι που αδικήθηκαν. "Θέλω να παρακαλέσω να μην δώσετε με τα μούτρα στη δουλειά μόλις μας ανοίξουν, πρέπει να συντηρήσουμε ένα υγιές ρυθμό που ως πρώτο χαρακτηριστικό θα έχει την προστασία του εαυτού μας, των συνεργατών μας, των πελατών μας και του κομμωτηρίου μας."
Τονίζει πως η δουλειά υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει και αυτό είναι κάτι που φαίνεται πιο έντονα τώρα, ενώ συνεχίζει πως με την υπομονή και τα σωστά μέτρα θα δώσουν αξία στον εαυτό τους, τις ικανότητες και το επάγγελμά τους.
Αναφερόμενος στους πελάτες, ο Μάριος αντιλαμβάνεται την ανάγκη για να νιώσουμε καλά και να εξυπηρετηθούμε και να κάνουμε τα διάφορα όσον αφορά στα μαλλιά μας και λέει σε όλους μας να δείξουμε κατανόηση και να μην πιέζουμε τους κομμωτές. Ο συνωστισμός στον χώρο του κομμωτηρίου θα επιφέρει κινδύνους τόσο σε μας όσο και στους κομμωτές που θα μας εξυπηρετούν και έτσι δεν θα πετύχει κανενας τίποτα αν πρέπει να κλείσουν τα κομμωτήρια ξανά.
Εκφράζει τον σεβασμό και λέει το δικό του ευχαριστώ που προς τον σύνδεσμο κομμωτών όπου από την αρχή μερίμνησε για τη δική τους προστασία αλλά και του επαγγελματός τους μας παρ' όλες τις δυσκολίες και τις πιέσεις που δεχόταν από συγκεκριμένους κομμωτές.
Τέλος στέλνει το δικό του μήνυμα προς όλους μας για να αντιμετωπίσουμε αυτά που συμβαίνουν ως μία ευκαιρία για αλλαγή.