Δεν βλέπουμε συχνά έναν ''μεγάλο'' σχεδιαστή μόδας με δικο του οίκο, να συμμετέχει στην καμπάνια άλλου μεγάλου οίκου. Κι όμως αυτό είναι που συμβαίνει με τον Marc Jacobs που φάνηκε ιδιαίτερα πρόθυμος να εμφανιστεί και να προωθήσει την καμπάνια του Givenchy για τη συλλογή Άνοιξη / Καλοκαίρι 2020, στο προσωπικό του Instagram.
Μάλιστα, όχι μόνο πρωταγωνιστεί στην καμπάνια μαζί με την υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιό Charlotte Rampling, αλλά βαφτίστηκαν ως ''το iconic Givenchy ζευγάρι'' από τον οίκο.
Weird. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Πρώτα η Rampling χαστουκίζει τον Jacobs, μετά εκείνη μιλά με τη φωνή του Jacobs και στο τέλος παίζουν το παιχνίδι τον επαναλήψεων, μπλέκοντας τα ονόματα τους καθώς τα επαναλαμβάνουν.
Για την ακρίβεια, δεν είναι η πρώτη φορά που ο οίκος τολμά κάτι τέτοιο. Για τη συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2015, η Donatella Versace πόζαρε για τη νέα καμπάνια του Givenchy, και μάλιστα ο οίκος Versace ανέβασε τη διαφήμιση στο λογαριασμό του στο Instagram.
Δες τα βίντεο, όσο περιμένουμε για ολόκληρη την καμπάνια.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram