ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

O Michael Kors ανακοινώνει τη νέα προσέγγισή του στο ημερολόγιο μόδας

“...είναι καιρός για μια νέα προσέγγιση σε μια νέα εποχή.”

Ριάνα Στυλιανού

Μετά από τα αυστηρά μέτρα κοινωνικής απόστασης που πάρθηκαν ανά το παγκόσμιο, το κλείσιμο καταστημάτων και τις ακυρώσεις εβδομάδας μόδας ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης πανδημίας COVID-19, είχε διάφορες επιπτώσεις στον κόσμο της μόδας... με αποτέλεσμα διάφοροι σχεδιαστές να δηλώνουν εκτός του σταθερού ημερολογίου της.

Οι επωνυμίες έχουν αρχίσει να επανεκτιμούν τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν και παρουσιάζουν τις συλλογές στους καταναλωτές, με πολλούς να υποστηρίζουν αυτή την αλλαγή. Πρόσφατα, ο Michael Kors ανακοίνωσε ότι θα αποχαιρετήσει το παραδοσιακό ημερολόγιο μόδας υπέρ μιας νέας, πιο απλουστευμένης προσέγγισης στον χώρο. Η ανακοίνωσή του ακολουθεί παρόμοιες δηλώσεις από τον Gucci και τον Saint Laurent.

Σε ένα λεπτομερές δελτίο τύπου, ο Αμερικανός σχεδιαστής αποκάλυψε ότι δεν θα εμφανιστεί κατά τη διάρκεια του NYFW τον Σεπτέμβριο, αλλά θα παρουσιάζει τη συλλογή του S / S21 μεταξύ Οκτωβρίου και μέσα Νοεμβρίου, σε μια άγνωστη προς στιγμή μορφή. Πιθανότατα να δούμε την νέα συλλογή του σχεδιαστή σε virtual μορφή όπως ακριβώς είδαμε και της Chanel. Πέρα από αυτό, ο Kors θα παρουσιάσει μόνο δύο συλλογές ετησίως, μία για την άνοιξη / καλοκαίρι και μια άλλη για το φθινόπωρο / χειμώνα.

Επιπλέον, η επωνυμία αποφάσισε πως θα πουλάει πρώτα τη συλλογή της σε εμπόρους λιανικής πώλησης προτού την αποκαλύψει στον Τύπο και στο κοινό για να συμβάλει με αυτό τον τρόπο στην εισαγωγή ενός πιο λογικού ρυθμού στις αλυσίδες εφοδιασμού λιανικής και εργοστασίων.

Ο Kors δήλωσε πως αυτές οι αλλαγές καθυστέρησαν αρκετά να γίνουν και ότι θα είναι μια τεράστια “win-win”, όπως την χαρακτήρισε και ο ίδιος, αλλαγή για τον πελάτη.

Έχω σκεφτεί εδώ και πολύ καιρό ότι το ημερολόγιο της μόδας πρέπει να αλλάξει. Είναι συναρπαστικό για μένα να βλέπω τον ανοιχτό διάλογο μέσα στην κοινότητα της μόδας σχετικά με το ημερολόγιο - από τον Giorgio Armani στον Gucci έως το YSL και τους μεγάλους λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο - για τρόπους με τους οποίους μπορούμε να επιβραδύνουμε τη διαδικασία και να βελτιώσουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε. Όλοι είχαμε χρόνο να σκεφτούμε και να αναλύσουμε τα πράγματα και πιστεύω ότι πολλοί συμφωνούν πως είναι καιρός για μια νέα προσέγγιση σε μια νέα εποχή." κατέληξε ο Michael Kors.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X