Διαρκεί τρία λεπτά και κάτι, κόστισε $15 εκατομμύρια και στοχεύει να προσελκύσει τους... κουρασμένους από την πολιτική Βρετανούς στην Αυστραλία. Μιλάμε για τη νέα τουριστική καμπάνια της Αυστραλίας στη Μεγάλη Βρετανία, την πρώτη μεγάλη επένδυση της χώρας στον τουρισμό μετά από περισσότερο από μια δεκαετία. Με τίτλο ''Matesong'' και στίχους του κωμικού Eddie Perfect, το τραγούδι κυκλοφόρησε ανήμερα Χριστουγέννων στη Μεγάλη Βρετανία και με τους στίχους τονίζει το πόσο κουρασμένοι μπορεί να νιώθουν οι Βρετανοί με τα πολιτικά δρώμενα.
Η Kylie εμφανίζεται στην παραλία να απολαμβάνει τον ήλιο, ντυμένη με το outfit που συνήθιζε να φορά όσο πρωταγωνιστούσε στη σειρά ''Neighbours'', να πίνει μπιρα και να παίζει κρίκετ, και όλα αυτά ενώ υπόσχεται χαλαρές, μη - απειλιτικές στιγμές, δίνοντας έμφαση στους δεσμούς μεταξύ των δύο χωρών.
''Αυτή η χρονιά ήταν σκληρή και μπερδεμένη, αλλά γίνονται βήματα προόδου... με χαλαρούς ρυθμούς. Αλλά η Αυστραλία σας αγαπά αι δεν α σας κρίνει ποτέ'' λέει αναμεσα σε άλλα η αγαπημένη popstar.
Παρ' ολα αυτά υπήρξαν και οι αρνητικές κριτικές που στέκονται στους καταγάλανους ουρανούς της διαφήμισης, που έρχονται σε αντίθεση με τον γεμάτο καπνό της Αυστραλίας από τις τρομερές πυρκαγιές αλλά και τον μολυσμένο αέρα. Άλλοι ρωτούν πόσα μπορεί να στοίχισε στους φορολογούμενους πολίτες μια τέτοια διαφήμιση.
Δείτε το απολαυστικό βίντεο πιο πάνω.