Είναι αλήθεια πως κάποιες φορές πληρώνουμε συνδρομή χωρίς να ασχολούμαστε με το προϊόν. Αν είσαι κι εσύ ανάμεσα σ' αυτούς που έχουν πληρώσει Netflix αλλά δεν ασχολείσαι καθόλου, ή έχεις ξεχάσει πως πληρώνεις, η πλατφόρμα streaming πρόκειται να αναλάβει δράση.
Πιο συγκεκριμένα, θα αρχίσει να στέλλει ειδοποιήσεις στους συνδρομητές μέσω mail ή μηνυμάτων μέσα στην πλατφόρμα, ζητώντας επιβεβαίωση απ' όσους θέλουν να διατηρήσουν τον λογαριασμό τους ενεργό.
"Στο Netflix, το τελευταίο πράγμα που θέλουμε, είναι ο κόσμος να πληρώνει για κάτι που δεν χρησιμοποιεί. Επομένως, ζητάμε από όλους όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τίποτα στο Netflix για ένα χρόνο να επιβεβαιώσουν ότι θέλουν να κρατήσουν το λογαριασμό τους, και θα κάνουμε το ίδιο για όποιον έχει σταματήσει να παρακολουθεί για περισσότερα από δύο χρόνια. Εάν δεν επιβεβαιώσουν ότι θέλουν να συνεχίσουν τη συνδρομή, θα την ακυρώσουμε αυτόματα ", πρόσθεσε. "Αν κάποιος αλλάξει γνώμη αργότερα, είναι πολύ εύκολο να ξαναγίνει συνδρομητής του Netflix'' γράφει η ανακοίνωση του Netflix.
Σύμφωνα με τον διευθυντή καινοτομίας προϊόντων, Eddy Wu, συμπλήρωσε πως η νέα πολιτική θα επηρεάσει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες λογαριασμούς και το λιγότερο από το 0,5% των χρηστών. Ωστόσο, για 10 μήνες μετά την ακύρωση του λογαριασμού, το Netflix θα αποθηκεύει τις προτιμήσεις σου σε περίπτωση που θέλεις να επιστρέψεις.