ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Θεοδωρίδου: Η κόρη της λάνσαρε beauty brand

Η Betta ξεκίνησε το εγχείρημά της με τα δικά της χρήματα, τα οποία είχε εξοικονομήσει από την πώληση των έργων της σε εκθέσεις σε όλη την Ελλάδα.

Μαρία Καραμάνου

Η Ελληνίδα καλλιτέχνης Kris Betta, ευρύτερα γνωστή ως BettaK, έκανε το μεγάλο βήμα από τον κόσμο της τέχνης στον χώρο της ομορφιάς, λανσάροντας τη δική της σειρά καλλυντικών, Betta Beauty. Παρόλο που η δημιουργία μιας επωνυμίας ομορφιάς δεν ήταν στα αρχικά της σχέδια, μια τυχαία συνάντηση με μια αεροσυνοδό αποτέλεσε την αφορμή για το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα.

Η ιδέα γεννήθηκε όταν η Betta παρατήρησε ένα έντονο ροζ ρουζ που φορούσε η αεροσυνοδός. Εντυπωσιασμένη από την τολμηρή απόχρωση, αποφάσισε να τη μετατρέψει σε χρώμα ζωγραφικής για προσωπική χρήση. Με τη βοήθεια ενός χημικού, δημιούργησε την απόχρωση που ήθελε, αλλά σύντομα το ενδιαφέρον της μετατοπίστηκε στην ομορφιά. Έτσι, ζήτησε από τον χημικό να της φτιάξει ένα ρουζ, και όταν άρχισαν να τη ρωτούν πολλοί τι προϊόν χρησιμοποιεί, αντιλήφθηκε την προοπτική αυτής της νέας δημιουργίας.

Μέσα σε μόλις οκτώ μήνες, η μικρή αυτή ιδέα εξελίχθηκε σε μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων ομορφιάς που περιλαμβάνει ρουζ, highlighters, lip glosses, micellar water, primer και SPF. Παρά το γεγονός ότι προέρχεται από μια διάσημη οικογένεια, καθώς είναι κόρη της τραγουδίστριας Νατάσας Θεοδωρίδου, η Betta ξεκίνησε το εγχείρημά της με τα δικά της χρήματα, τα οποία είχε εξοικονομήσει από την πώληση των έργων της σε εκθέσεις σε όλη την Ελλάδα.

Η Betta έστειλε 42 emails σε διάφορες εταιρείες για να βρει έναν συνεργάτη που θα την βοηθούσε να παράγει τα προϊόντα που είχε οραματιστεί, αλλά μόνο μία από αυτές ανταποκρίθηκε. Με αυτήν την εταιρεία συνεργάζεται αποκλειστικά, δημιουργώντας προϊόντα vegan και cruelty-free, ενώ φροντίζει να διατηρεί τις τιμές προσβάσιμες, με εύρος που κυμαίνεται από 6,50 ευρώ έως 20 ευρώ.

Η καλλιτεχνική της ματιά είναι εμφανής σε κάθε λεπτομέρεια της επωνυμίας της. Τα προϊόντα της Betta Beauty συσκευάζονται σε σωλήνες που θυμίζουν αυτά της βαφής, με ονόματα εμπνευσμένα από την προσωπική της ζωή και την τέχνη της. Για παράδειγμα, ένα από τα lip gloss ονομάζεται «Mescal 1972», ένα όνομα που αποτίει φόρο τιμής στο τραγούδι «Bad Decision» των The Strokes, και είναι επίσης το όνομα του πρώτου της πίνακα. Άλλα προϊόντα έχουν ονόματα όπως «Lovers on Screen» και «Bartender’s Kiss», που συνδέονται με τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες της Betta.

Τα προϊόντα της Betta Beauty δεν είναι απλώς καλλυντικά, αλλά επέκταση της καλλιτεχνικής της πρακτικής, φέρνοντας την τέχνη στον κόσμο της ομορφιάς με έναν μοναδικό τρόπο. Με μια ελληνική ομάδα στο πλευρό της, που περιλαμβάνει τον δημιουργικό σύμβουλο Θοδωρή Παντελόπουλο και τη φωτογράφο Μαρία Κουτρουμπή, η Betta έχει δημιουργήσει καμπάνιες που θυμίζουν τη νοσταλγία των αρχών της δεκαετίας του '90, ενώ η ίδια κάνει guest εμφανίσεις σε μερικές από αυτές τις εικόνες.

Η Kris Betta βλέπει το πρόσωπο ως καμβά και συνδυάζει την αγάπη της για την τέχνη με την ομορφιά, δημιουργώντας προϊόντα που είναι προσιτά, υψηλής ποιότητας και εμποτισμένα με προσωπικό νόημα. Με σχέδια να επεκτείνει την επιχείρησή της στο Λονδίνο στο μέλλον, η Betta αποδεικνύει ότι η ομορφιά και η τέχνη μπορούν να συνδυαστούν με τρόπο μοναδικό και δημιουργικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

BEAUTY: Τελευταία Ενημέρωση

X