H πρώτη ταινία της Γαλλίδας σκηνοθέτριας Maïmouna Doucouré έμελλε να την κάνει παγκοσμίως γνωστή, όχι όμως με τον τρόπο που περίμενε ή ήλπιζε.
Η ταινία ''Cuties'' ακολουθεί μια 11χρονη Σενεγαλέζα, την Amy, που ζει με τη μαμά και τους δύο μικρότερους αδερφούς της σε μια από τις πιο φτωχές γειτονιές του Παρισιού. Η ζωή της αρχίζει να αλλάζει όταν μπαίνει στη ζωή της ο χορός, μέσω της χορευτικής ομάδας ''Cuties''. Ξεκινώντας από το κινηματογραφικό φεστιβάλ Sundance, όπου βραβεύτηκε με βραβείο σκηνοθεσίας, κυκλοφόρησε παγκόσμια χάρη στο Netflix.
Δείτε το τρέιλερ.
Πολλοί θεατές αλλά και κριτικοί κατακεραύνοσαν την ταινία, υποστηρίζοντας πως σεξουαλικοποιεί 11χρονα κορίτσια, παρουσιάζοντας τα με στολές χορευτικές ή και ρούχα που δεν αρμόζουν στην ηλικία τους. Οι καταγγελίες ξεκίνησαν από την κυκλοφορία μιας αφίσας όπου τα 4 κορίτσια πόζαραν με ''σέξι'' στολές, σε σημείο που το Netflix αναγκάστηκε να την αποσύρει και να απολογηθεί δημόσια. Στη συνέχεια η Τουρκία απαίτησε από το Netflix να ακυρώσει την πρεμιέρα της που θα γινόταν στις 4 Σεπτεμβρίου και πλέον έχει ξεκινήσει η καμπάνια #CancelNetflix με οργισμένους τηλεθεατές και κριτικούς που ζητούν να αποσυρθεί η ταινία, μέλη της οποίας είναι οργανώσεις γονιών αλλά και μέλη του Κογκρέσου, όπως ο Ted Cruz.
Η αμφιλεγόμενη πρώτη αφίσα που πλέον αποσύρθηκε, και κάποια σχόλια που δέχτηκε στο Twitter.
Αυτή τη φορά όμως το Netflix όχι μόνο δεν απολογήθηκε αλλά φαίνεται να στηρίζει την ταινία με το δικό του τρόπο, γράφοντας πως πρόκειται «για έναν κοινωνικό σχολιασμό ενάντια στην σεξουαλικοποίηση των παιδιών, για μια βραβευμένη ταινία, για μια δυνατή ιστορία σχετικά με τις πιέσεις που αντιμετωπίζουν τα νεαρά κορίτσια από την κοινωνία και από τα social media καθώς μεγαλώνουν – και θα ενθαρρύναμε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται γι' αυτά τα θέματα να δει την ταινία».
Στην ουσία όμως, όπως λένε οι πιο αντικειμενικοί κριτικοί, πρόκειται για μια τρυφερή και συγκινητική ιστορία, καλογυρισμένη, που σχολιάζει ακριβώς αυτά τα στερεότυπα, με πρωταγωνίστριες 4 μικρές που δεν μπορούν να αντιληφθούν τη διαφορά «ανάμεσα στην απελευθέρωση και την εκμετάλλευση, ανάμεσα στην ανεξαρτησία και στη μίμηση» όπως λέει ο Richard Brody, κριτικός του New Yorker.