Η οργανωτική επιτροπή του 3ου Digital Agenda Cyprus Summit 2020 με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει ένα σημαντικό ομιλητή στο συνέδριο ψηφιακής εποχής που θα διοργανωθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020.
H Jacqueline Kassteen διαθέτει 20 χρόνια εμπειρίας σε θέματα μάρκετινγκ στη διεθνή εκπαίδευση, τα φοιτητικά ταξίδια, τις εκδόσεις, το lead generation, το λιανικό εμπόριο και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
Είναι γνωστή ως μία από τους κορυφαίους «αναλυτές της βιομηχανίας» με αναγνωρισμένο εύρος και βάθος γνώσεων στη διεθνή εκπαίδευση και το μάρκετινγκ. Πρόκειται για μια διορατική και ευρηματική στοχάστρια, ικανή να δημιουργεί συνέργειες σε οργανισμούς και να εντάσσει καινοτόμους, πολυκαναλικές στρατηγικές προσεγγίσεις στο επικοινωνιακό μάρκετινγκ και την ανάπτυξη προϊόντων.
Έχει εργαστεί σε ένα μεγάλο αριθμό οργανωτικών δομών, με σκοπό να επιτρέψει την αξιοποίηση της ταχέως εξελισσόμενης αγοράς και τη δημιουργία branding για την αύξηση των εσόδων.
Ως επιχειρηματίας, η Jacqueline Kassteen έχει ιδρύσει 2 εταιρείες σε 14 μήνες. Είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύνων Σύμβουλος του «Jackfruit Marketing», εταιρείας παροχής συμβουλών εργασίας, διαχείρισης έργων και επαγγελματικής κατάρτισης, όπως επίσης και της «FruitFame.com», μιας βραβευμένης πλατφόρμας η οποία είναι αφιερωμένη στην προβολή ιστοριών επιτυχίας στον τομέα του μάρκετινγκ και των προσλήψεων, αλλά και άλλων θεμάτων εργασίας.
Η Kassteen συνεργάζεται με πελάτες ως σύμβουλος και υπεύθυνη έργου, προσφέροντας τεχνογνωσία στο μάρκετινγκ στην παγκόσμια εκπαιδευτική βιομηχανία. Παράλληλα παρέχει συμβουλευτικό ρόλο σχετικά με θέματα πρόσληψης και διατήρησης δυναμικού μέσω της χρήσης διαδικτυακών, και μη, τεχνικών μάρκετινγκ. Ακόμη προσφέρει συμβουλές σε πρακτορεία, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) και αποφοίτους πανεπιστημίων, σχετικά με θέματα όπως η ανάπτυξη προϊόντων, η ανάλυση και έρευνα ανταγωνισμού.
Το 3ο Digital Agenda Cyprus Summit 2020 έχει ως σκοπό την ανάδειξη και συζήτηση ζητημάτων και ιδιαιτεροτήτων της εποχής μας, αλλά ταυτόχρονα και τις αυξημένων αναγκών για εξειδικευμένη γνώση, σε μια ταχέως εναλλασσόμενη πραγματικότητα.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις και συζητήσεις στο πλαίσιο διαφόρων θεματικών, όπως η διαχείριση της συμπεριφοράς των καταναλωτών μετά την «εποχή του κορωνοϊού», η «εκπαίδευση στα όρια», η ανάδυση του κινήματος «Black Lives Matter» και το πώς εκφράζεται πλέον το εταιρικό ήθος. Ταυτόχρονα θα συζητηθεί το θέμα της επίδρασης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και του δημοκρατικού πολιτεύματος στην εξέλιξη και εξάπλωση θεωριών συνωμοσίας (π.χ. 5G). Κεντρικό ρόλο έχει ξανά η υγεία, με τη συζήτηση να κινείται γύρω από την έρευνα για τον αντίκτυπο των στεροειδών. Ακόμη, θα τεθεί επί τάπητος το ζήτημα του χειρισμού της πανδημίας από την Ευρώπη.
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου διαδικτυακά, με τη συμμετοχή σημαντικών προσωπικοτήτων της παγκόσμιας και περιφερειακής σκηνής στους τομείς της τεχνολογίας, του εταιρικού ήθους, της έρευνας και της καινοτομίας, της καταναλωτικής συμπεριφοράς κ.ά.
Το Digital Agenda Cyprus Summit είναι πραγματικότητα χάρη στην στήριξη της Cyta, της Τράπεζας Κύπρου της Deloitte και της LOGICOM. Σε αυτό συμμετέχουν τα σημαντικότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας: Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Σχολή Μοριακής Ιατρικής Κύπρου, Frederick University.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
www.digitalagendacy.com