Η Λαίδη Kinvara Balfour παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες τόσο σε μεγάλες όσο και μικρές εταιρείες (Jimmy Choo, Richemont, Smythson, UBS, Evian, Coutts κ.ά.) σχετικά με τον κόσμο της τεχνολογίας, της μόδας και της ποπ κουλτούρας, αλλά και τη φιλοσοφία που ακολουθούν.
Έχοντας κερδίσει το «Lloyd's Fashion Challenge», διαγωνισμό στον σχεδιασμό μόδας, σε ηλικία 16 ετών, η Balfourξεκίνησε την καριέρα της δουλεύοντας για τη Westwood και τον Tomasz Starzewski. Ακολούθως συνεργάστηκε με τα περιοδικά Condé Nast και Telegraph Magazine, όπου κατείχε τη θέση της Style Editor. Το 2004, η Kinvara επιλέγηκε για τη θέση της εκδότριας για τη πόλη του Λονδίνου, στο DailyCandy.com. Λόγω της δουλειάς της η αμερικανική εταιρεία έλαβε μαζική αναγνώριση, έως την εξαγορά της από τον κολοσσό Comcast.
Το 2012 η ίδια ξεκίνησε το ψηφιακό blog του περιοδικού Time Out, ενώ το 2014 ήταν ιδρυτικό στέλεχος της νεοφυούς τεχνολογικής εταιρείας StyleCard. Το 2016 η Balfour υπήρξε Digital Consultant για το Vanity Fair UK και διευθύντρια του ψηφιακού περιεχομένου της έκδοσης. Παράλληλα, το ίδιο έτος ήταν Ανώτερη Σύμβουλος στη νεοφυή εταιρεία,SWNG, στη Silicon Valley, ενώνοντας τις δυνάμεις της με τους Tommy Stadlen και Fred Blackford και τον συνιδρυτή του Twitter, Biz Stone. Η SWNG αποκτήθηκε από τη Microsoft το 2017.
Από το 2014, η Kinvara Balfour παρουσιάζει το «Fashion in Conversation» για την εταιρεία τεχνολογίας Apple Inc. Πρόκειται για μια σειρά συνεντεύξεων στα καταστήματα της Apple, με άτομα παγκόσμιου κύρους. Η σειρά είναι διαθέσιμη σε κοινό άνω των 900 εκατομμυρίων ατόμων στο iTunes.
Ταυτόχρονα το 2014, ήταν μια από τις λίγες γυναίκες που προσκλήθηκαν ως ομιλήτριες στη Διάσκεψη Κορυφής για την Επιχειρηματικότητα που διοργάνωσε ο Προέδρος Ομπάμα. Είναι ακόμη δημιουργός των «THE VISIONARIES», μιας σειράς μίνι ταινιών που γυρίστηκαν αποκλειστικά σε συσκευές iPhone. Τόσο το γύρισμα όσο και η σκηνοθεσία τους έγινε από την ίδια.
Επιπλέον, ήταν πρόσφατα Εκτελεστική Παραγωγός της ταινίας ντοκιμαντέρ «McQueen», η οποία είναι αφιερωμένη στον αείμνηστο Βρετανό σχεδιαστή Alexander McQueen. Η ταινία προτάθηκε για δύο βραβεία BAFTA.
Το 3ο Digital Agenda Cyprus Summit 2020 έχει ως σκοπό την ανάδειξη και συζήτηση ζητημάτων και ιδιαιτεροτήτων της εποχής μας, αλλά ταυτόχρονα και τις αυξημένων αναγκών για εξειδικευμένη γνώση, σε μια ταχέως εναλλασσόμενη πραγματικότητα.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις και συζητήσεις στο πλαίσιο διαφόρων θεματικών, όπως η διαχείριση της συμπεριφοράς των καταναλωτών μετά την «εποχή του κορωνοϊού», η «εκπαίδευση στα όρια», η ανάδυση του κινήματος «Black Lives Matter» και το πώς εκφράζεται πλέον το εταιρικό ήθος. Ταυτόχρονα θα συζητηθεί το θέμα της επίδρασης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και του δημοκρατικού πολιτεύματος στην εξέλιξη και εξάπλωση θεωριών συνωμοσίας (π.χ. 5G). Κεντρικό ρόλο έχει ξανά η υγεία, με τη συζήτηση να κινείται γύρω από την έρευνα για τον αντίκτυπο των στεροειδών. Ακόμη, θα τεθεί επί τάπητος το ζήτημα του χειρισμού της πανδημίας από την Ευρώπη.
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου διαδικτυακά, με τη συμμετοχή σημαντικών προσωπικοτήτων της παγκόσμιας και περιφερειακής σκηνής στους τομείς της τεχνολογίας, του εταιρικού ήθους, της έρευνας και της καινοτομίας, της καταναλωτικής συμπεριφοράς κ.ά.
Το Digital Agenda Cyprus Summit είναι πραγματικότητα χάρη στην στήριξη της Cyta, της Τράπεζας Κύπρου της Deloitte και της LOGICOM. Σε αυτό συμμετέχουν τα σημαντικότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας: Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Σχολή Μοριακής Ιατρικής Κύπρου, Frederick University.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
www.digitalagendacy.com