Δεν χρειάζεται να πούμε πως το ''Squid Game'' είναι η σειρά του φθινοπώρου. Η κορεατική παραγωγή ήρθε από το πουθενά και κατάφερε να γίνει η must watch σειρά του Netflix αλλά απ' ό,τι φαίνεται η επιτυχία της είναι πολύ μεγαλύτερη απ' αυτό.
Η σειρά παρουσιάζει μια σειρά από ανθρώπους με τεράστια οικονομική ανάγκη που λαμβάνουν μέρος σε έναν διαγωνισμό με παιδικά παιχνίδια με τραγικές συνέπειες για τους χαμένους. Σύμφωνα με το CNN Business, 111 εκατομμύρια λογαριασμοί έχουν παρακολουθήσει την σειρά από τις 17 Σεπτεμβρίου που έγινε η πρεμιέρα.
Συγκριτικά, πριν μερικούς μήνες το Netflix ανακοίνωσε πως 82 εκατομμύρια σπίτια είχαν παρακολουθήσει το ''Bridgerton'' τις πρώτες 28 μέρες μετά την πρεμιέρα του τα Χριστούγεννα του 2020. Το ''Squid Game'' ξεπέρασε αυτό τον αριθμό σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Είναι επίσης νούμερο 1 στα top 10 του Netflix σε 94 χώρες του κόσμου, και είναι η πρώτη κορεατική σειρά της πλατφόρμας που φτάνει στο νούμερο 1 της Αμερικής. Να τονίσουμε, ωστόσο, πως αυτό δεν σημαίνει πως όλοι είδαν τη σειρά από την αρχή ως το τέλος. Το Netflix συνηθίζει να υπολογίζει λογαριασμούς που παρακολούθησαν τουλάχιστον 2 λεπτά από μια παραγωγή.
Παρ' όλα αυτά, το ''Squid Game'' έχει γίνει παγκόσμιο pop φαινόμενο, με χιλιάδες memes, reels, Tik Tok βίντεο και κοστούμια για Halloween να έχουν δημιουργηθεί εμπνευσμένα από τη σειρά.