newsroom must
Αφού το Tik Tok συνεχίζει να σαρώνει και συχνά να επισκιάζει τα υπόλοιπα social media, Facebook και Instagram ανέλαβαν δράση προσπαθώντας να βγουν κερδισμένοι. Αφού, λοιπόν, τα Reels στο Instagram συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία και διαδίδονται κάθε μέρα και περισσότερο, τώρα το... αδερφάκι του Instagram ετοιμάζει το δικό του βήμα.
Το Facebook, λοιπόν, πρόκειται να λανσάρει τα δικά του Reels και έχει ήδη παρουσιάσει τη νέα υπηρεσία σε χρήστες σε πάνω από 150 χώρες ενώ ξεκίνησε παράλληλα να δοκιμάζει νέες διαφημίσεις που θα προβάλλονται μαζί με τα Facebook Reels από δημιουργούς στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Μεξικό.
«Θέλουμε το Facebook Reels να είναι το καλύτερο μέρος για τους δημιουργούς, ώστε να συνδεθούν με την κοινότητά τους και να βγάλουν τα προς το ζην» έγραψε ο Zuckerberg σε ανάρτησή του την Τρίτη. Για την ακρίβεια, εκ πρώτης όψεως φαίνεται πως τα Reels του Facebook θα θυμίζουν κατά πολύ αυτά του Instagram, τόσο στον τρόπο δημιουργίας όσο και στο layout.