ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Tailored παντελόνι, turtle neck πλεκτό και μπαλαρίνες
 

Το Squid Game έκανε την μεγαλύτερη πρεμιέρα στην ιστορία του Netflix

Ξεπέρασε το Wednesday που κατείχε την πρωτιά με 50,1 εκατομμύρια προβολές όταν κυκλοφόρησε το 2022.

Μαρία Καραμάνου

Όπως ήταν αναμενόμενο, η δεύτερη σεζόν του παγκόσμιου φαινομένου «Squid Game» έκανε θεαματική είσοδο στις οθόνες μας, σημειώνοντας νέα ρεκόρ προβολών. Με την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της, η σειρά έδειξε ότι παραμένει ανίκητη, συνεχίζοντας να καθηλώνει το κοινό σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Μόλις τέσσερις ημέρες από την πρεμιέρα της, η 2η σεζόν κατέγραψε 68 εκατομμύρια προβολές, κατακτώντας την κορυφή ως η πιο επιτυχημένη σειρά πρεμιέρας του Netflix. Το προηγούμενο ρεκόρ ανήκε στο «Wednesday», με 50,1 εκατομμύρια προβολές την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του το 2022.

Η νέα σεζόν του «Squid Game» βρέθηκε γρήγορα στη λίστα του Netflix με τις πιο δημοφιλείς μη αγγλόφωνες σειρές όλων των εποχών, καταλαμβάνοντας ήδη την 7η θέση. Το εντυπωσιακό είναι ότι το πρώτο μέρος της σειράς εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή αυτής της λίστας, με 265,2 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 91 ημέρες προβολής του.

Η δεύτερη σεζόν έχει όλο τον χρόνο μπροστά της για να προσπεράσει το ρεκόρ αυτό και να ενισχύσει τη θέση του «Squid Game» ως το μεγαλύτερο τηλεοπτικό φαινόμενο της εποχής.

Η επιτυχία της σειράς δεν είναι τυχαία. Η νέα σεζόν επιστρέφει με ένα ακόμα πιο καθηλωτικό και συναισθηματικά φορτισμένο σενάριο. Παλιά και νέα πρόσωπα που προσθέτουν βάθος στην ιστορία. Καθηλωτική σκηνοθεσία που αναδεικνύει τον συμβολισμό και την ένταση της σειράς.

Η σειρά δεν είναι απλώς ένα ακόμα τηλεοπτικό προϊόν. Το «Squid Game» έχει γίνει σύμβολο της ανισότητας, της επιβίωσης και των ηθικών διλημμάτων, με έναν τρόπο που συνδέει διαφορετικούς πολιτισμούς και κοινότητες. 

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση