Ριάνα Στυλιανού
Η γενιά του Internet, γνωστή και ως Gen Z, έχει επηρεάσει δραματικά τον κόσμο της μόδας με τις μοναδικές της προτιμήσεις και τις καινοτόμες της τάσεις. Mια εξαιρετικά συνδεδεμένη και τεχνολογικά εξελιγμένη γενιά, οι τάσεις της μόδας που προτιμά η Gen Z, συνδυάζουν τη δημιουργικότητα, την ατομικότητα και τη βιωσιμότητα. Αντιμετωπίζουν τη μόδα ως μια πλατφόρμα για να εκφραστούν και να προωθήσουν τα κοινωνικά τους μηνύματα.
Οι πλείστες τάσεις που επιλέγουν να υιοθετήσουν είναι ένα μείγμα σύγχρονων και retro επιρροών. Η γενιά Ζ εκτιμά τα brands που δεν είναι μόνο στυλάτα αλλά και κοινωνικά υπεύθυνα και περιεκτικά.
Δείτε μερικά από τα trends που η νέα γενιά λατρεύει αυτό το διάστημα.
@lissyroddyy
Gender-fluid
Η τάση του gender-fluid στυλ επιτρέπει στην Gen Z να συνδυάζει στοιχεία ανδρικής και γυναικείας μόδας, δημιουργώντας μοναδικά και σύνολα. Αυτό περιλαμβάνει oversized κομμάτια, όπως σακάκια και παντελόνια, που συνδυάζονται με λεπτομέρειες που προσθέτουν μια φρέσκια και μοντέρνα αίσθηση, όπως για παράδειγμα μια μικρή τσάντα ώμου.
Go vintage
Η βιωσιμότητα είναι πιο σημαντική από ποτέ για τη γενιά του Internet. Η Gen Z είναι βαθιά προσηλωμένη στην επιλογή βιώσιμων και οικολογικών ενδυμάτων. Οι καταναλωτές της Gen Z προτιμούν brands που υιοθετούν ηθικές πρακτικές, χρησιμοποιούν ανακυκλώσιμα υλικά και υποστηρίζουν την οικολογία. Από τις επαναχρησιμοποιούμενες υφασμάτινες τσάντες μέχρι τις οργανικές βαφές, η βιώσιμη μόδα έχει γίνει το νέο must-have, γι’αυτό και απευθινονται συχνα σε second hand shops.
@thatmelbournegirl_
Bubble Ponytail
Η τάση του Bubble Ponytail είναι μια δημιουργική εξέλιξη της κλασικής κοτσίδας, που συνδυάζει παιχνιδιάρικο και κομψό στυλ. Αυτή η τεχνική περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας αλογοουράς με «φούσκες» ή «φυσαλίδες», που προκύπτουν από το τράβηγμα της κοτσίδας με ελαστικά λαστιχάκια σε διάφορες θέσεις. Το αποτέλεσμα είναι μια εντυπωσιακή και μοντέρνα εμφάνιση που δίνει έναν αέρα φρεσκάδας και καινοτομίας. Το εν λόγω χτένισμα το είδα κυριολεκτικά πάνω από 20 φορές σε ένα φεστιβάλ techno μουσικής αυτό το καλοκαίρι και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση.
@immillieholmes
CorpCore
Το CorpCore είναι μια νέα τάση που συνδυάζει την επαγγελματική εμφάνιση με τη σύγχρονη μόδα. Αυτή η αισθητική αντλεί έμπνευση από το corporate dress code αλλά ενσωματώνει μοντέρνα και φρέσκα στοιχεία, δημιουργώντας έναν συνδυασμό κλασικού και σύγχρονου στυλ.
Αναβίωση της Y2K
Η αναβίωση των αισθητικών του Y2K (Year 2000) είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές τάσεις της Gen Z. Τα στοιχεία αυτής της τάσης περιλαμβάνουν έντονα χρώματα, ρετρό παγιέτες, και λουλούδια με διαφάνειες. Η αισθητική αυτή αναμειγνύει το vintage με το σύγχρονο, προσφέροντας μια παιχνιδιάρικη και δημιουργική προσέγγιση στη μόδα.
@sofiamcoelho