Ριάνα Στυλιανού
Ο Pieter Mulier, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Alaïa, παρουσίασε την εντυπωσιακή του συλλογή το βράδυ της Παρασκευής, 6 Σεπτεμβρίου 2024, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.
Όταν ένας γαλλικός οίκος μόδας αποφασίζει να περάσει τον Ατλαντικό για την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης και να δείξει τη συλλογή του στη σπειροειδή δομή του Μουσείου Guggenheim, όλα πρέπει να είναι άψογα.
@farrellina
H καμπυλόγραμμη ράμπα σχεδιασμένη από τον Frank Lloyd Wright χρησίμευσε ως εντυπωσιακή πασαρέλα για ένα καστ μοντέλων που περιλάμβανε την Kendall Jenner και τη Vittoria Ceretti.
Αυτή η εντυπωσιακή εκδήλωση ήταν ιδιαίτερα σημαντική, καθώς το Guggenheim δεν είχε φιλοξενήσει ποτέ πασαρέλα στο παρελθόν, καθιστώντας την επίδειξη του Alaïa ένα μοναδικό γεγονός. Αν και το Guggenheim είχε φιλοξενήσει κάποτε μια έκθεση μόδας για τον Giorgio Armani —και δέχτηκε έντονη κριτική— ποτέ δεν είχε επιτρέψει μια πασαρέλα μέχρι πριν από μερικά εικοσιτετράωρα.
Έτσι, ήταν σημαντική η αισθητική σύνδεση ανάμεσα στο design των ρούχων και στο αριστούργημα του Wright. Ο Pieter Mulier, καλλιτεχνικός διευθυντής του Alaïa τα τελευταία τρία χρόνια, ήταν έτοιμος για αυτή την εντυπωσιακή σκηνή, μπροστά σε ένα μικρό κοινό 200 ατόμων που περιλάμβανε πολλούς στενούς φίλους του εκλιπόντος Azzedine Alaïa, όπως οι Peter Brant, Stephanie Seymour, Linda Evangelista και Naomi Campbell. Η Rihanna, φορώντας Alaïa, έκανε τη συνηθισμένη της αργοπορημένη εμφάνιση με ένα custom strapless φόρεμα Alaïa με ουρά, κάνοντας το show viral.
Ο Azzedine Alaïa είχε έναν τεράστιο κύκλο φίλων, μεταξύ αυτών καλλιτέχνες όπως ο Andy Warhol και ο Julien Schnabel, πολιτικούς, συγγραφείς, φωτογράφους όπως ο Jean-Paul Goude, και ψυχαγωγούς όπως η Grace Jones. Η Νέα Υόρκη στη δεκαετία του '80 βοήθησε στην καθιέρωση της φήμης του ως σύγχρονου σχεδιαστή υψηλής ραπτικής, αρχικά με δύο μεγάλες επιδείξεις στην πόλη και έπειτα με την πρώτη του μπουτίκ, στο SoHo.
Φορέματα με κουκούλα και άφθονες πλισέ μίνι φούστες ήταν μερικά από τα στοιχεία που είδαμε στο show. Πειραματίστηκε με όγκο και cut-outs, παρουσιάζοντας αιθέρια φορέματα με κοψίματα που εφάρμοζαν στο σώμα, καθώς και δημιουργίες τύπου puffball που ταίριαζαν με τον χώρο.
Τα αποκαλυπτικά, γλυπτικά looks, τα οποία δεν περιλάμβαναν καθόλου φερμουάρ ή κουμπιά (σε χαρακτηριστικό στυλ Azzedine), ήταν σε απόλυτη αρμονία με τη μοντέρνα αλλά και σέξι αισθητική που ο Mulier καλλιεργεί καθ' όλη τη διάρκεια της θητείας του.