ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Dior & Saint Laurent: Oι συλλογές που συζητήθηκαν

Βέλη και Αμαζόνες για τη Dior, ενώ ο οίκος Saint Laurent αναβιώνει τον δημιουργό του.

Ριάνα Στυλιανού

Η Dior έδωσε στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού μια δόση αδρεναλίνης από τους Ολυμπιακούς την Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου, με μια ομάδα μοντέλων να είναι ντυμένα σαν Αμαζόνες, να περπατούν στην πασαρέλα μαγεύοντας το κοινό.

Όπως και στο παρελθόν, έτσι και τώρα, η Ιταλίδα σχεδιάστρια Maria Grazia Chiuri αντλεί έμπνευση από τη γυναίκα και το φεμινιστικό κίνημα, προσφέροντας σύγχρονα, τεχνολογικά designs, που απευθύνονται στις δυναμικές γυναίκες που θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο.

Η συλλογή άνοιξη-καλοκαίρι, αποτελείτο σχεδόν αποκλειστικά από υφάσματα σε μαύρο και άσπρο χρώμα, και ήταν εμπνευσμένη από το φόρεμα «Αμαζόνας» που δημιούργησε ο ιδρυτής του θρυλικού γαλλικού οίκου το 1951, Christian Dior.

Για να ενισχύσει τον μυθολογικό χαρακτήρα της επίδειξης, η Chiuri είχε προσκαλέσει τη Νεαπολίτισσα καλλιτέχνη SAGG Napoli — μια τοξότη — να εκτοξεύει βέλη σε έναν στόχο στη μέση της πασαρέλας, καθώς τα μοντέλα προχωρούσαν σταθερά και από τις δύο πλευρές. Η Dior είχε βασικό ρόλο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, καθώς έντυσε τις Celine Dion, Lady Gaga και Aya Nakamura για τις λαμπερές εμφανίσεις τους στην τελετή έναρξης.

Φαίνεται ότι η Chiuri ήθελε να παρατείνει τη μετα-Ολυμπιακή λάμψη φέρνοντας τη SAGG στην πασαρέλα.

Προστατευτικές επιφάνειες ήταν τοποθετημένες μπροστά από το κοινό, διασφαλίζοντας έτσι ότι κανείς δεν θα τραυματιζόταν, αλλά η αδρεναλίνη ανέβαινε, καθώς ο ρυθμούς της ιταλικής techno ξετυλιγόταν μαζί με τις νέες δημιουργίες.

Όσον αφορά τα ρούχα, η ασυμμετρία ήταν σχεδόν κανόνας, με έναν ώμο γυμνό σε πολλά φορέματα, μπλούζες και τοπ.

Παρόμοια στοιχεία είδαμε λίγες ώρες νωρίτερα, στη μεγάλη επίδειξη της ημέρας του Saint Laurent, όπου ο Anthony Vaccarello γύρισε τον χρόνο πίσω στα τέλη της δεκαετίας του 1980 φέρνοντας στο προσκήνιο το πνεύμα του ιδρυτή του οίκου, Yves Saint Laurent.

Η Bella Hadid ηγήθηκε ένα τάγμα μοντέλων ντυμένες όπως ο σχεδιαστής — με χαρακτηριστικά γυαλιά, double sided σακάκια και oversized παλτό. Ο Saint Laurent ήταν ο άνθρωπος που άλλαξε τη γυναικεία μόδα για πάντα το 1966, βάζοντας τις γυναίκες να φορούν τα μαύρα ανδρικά σακάκια "smoking". O Vaccarello φαινόταν να προσπαθεί σε αυτή τη συλλογή να επαναλάβει το κατόρθωμα μέσω ενός χρονολογικού ταξιδιού στα 80s.

Bella Hadid returns to the catwalk for Saint Laurent

Για έναν σχεδιαστή που συχνά απολαμβάνει να δείχνει όσο το δυνατόν περισσότερη σάρκα, αυτή ήταν μια αρκετά σεμνή συλλογή με μακριά παλτό, σακάκια από μετάξι και aristocratic ραφές και μανσέτες.

Στην εν λόγω κολεξιόν οι αντιθέσεις ανάμεσα στις δημιουργίες ήταν τεράστια, καθώς είδαμε «βαριά» κοστούμια σε μουντά χρώματα και ταυτόχρονα, μοντέλα να περπατούν φορώντας λαμέ σακάκια, μίνι φούστες και πολύ θηλυκά στοιχεία. Τα εμπνευσμένα από τη δεκαετία των ‘80s looks, είχαν και ελάχιστα, αλλά αρκετά εμφανείς στοιχεία Αμαζόνας, όπως μεγάλα chunky κολιέ και ethnic εμπριμέ στοιχεία.

Όλα αυτά φαίνεται να ενθουσίασαν ένα εξαιρετικά γοητευτικό front row που περιλάμβανε τις Gwyneth Paltrow, Kate Moss, τα αστέρια K-pop Rose της Blackpink και τον Cha Eun-woo, τον Lenny Kravitz, την Charlotte Gainsbourg και την Carla Bruni.

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X