
Ριάνα Στυλιανού
Ρίξαμε μια καλύτερη ματιά στη συλλογή του Alessandro Michele για την Valentino. Ο δημιουργικός διευθυντής παρουσίασε την φθινοπωρινή επίδειξη του οίκου πριν από μερικά εικοσιτετράωρα σε έναν εσωτερικό χώρο, διαμορφούμενο με τέτοιο τρόπο για να μοιάζει με δημοσιές τουαλέτες. Τα πλακάκια, οι πόρτες των υποτιθέμενων τουαλετών όπως επίσης και οι νιπτήρες είχαν το εμβλιματικο χρώμα του οίκο, το κόκκινο.
Η επίδειξη άρχισε με τον δυνατό ήχο ενός φλας τουαλέτας που αντήχησε από τα ηχεία, ενώ σειρές από γυμνά πόδια εμφανίζονταν στο πάτωμα κάτω από τις πόρτες των αποχωρητήριων. Τα φώτα αναβόσβηναν και μετά από λίγα δευτερόλεπτα, η ηλεκτρονική μουσική γέμισε τον χώρο. Μοντέλα διαφόρων ηλικιών περπατούσαν μέσα από τις τουαλέτες, με τις πόρτες να κλείνουν πίσω τους. Η μουσική εναλλάσσονταν με το κροτάλισμα των παπουτσιών στο πάτωμα και τον ήχο του φλας.
@mosomagazine @Valentino : @saori_vj #valentino #parisfashionweek #moso som original - Mo.So
@eduardobravohair
Τα ρούχα, ωστόσο, δεν ήταν για μια επίσκεψη σε τουαλέτα. Η συλλογή του Michele ήταν γεμάτη φαντασία και απελευθερωμένο γκλάμουρ — το χαρακτηριστικό του στυλ. Η τουαλέτα ήταν απλώς ένα μέσο για να εξερευνήσει την έννοια και τη δύναμη της οικειότητας, όπως δήλωσε ο ίδιος στην συνέντευξη τύπου μετά την επίδειξη. «Υπάρχει η ιδέα του ντυσίματος, το ποιοι είμαστε», είπε. «Υπάρχει η οικειότητα που έχουμε με τα ρούχα και, επίσης, υπήρχε κάτι πολύ οικείο στα σχέδια του Valentino—είναι μια οικεία σχέση με τη δημιουργία.»
@mosomagazine @Valentino outono/inverno 2025 por Alessandro Michele. : @wwd #valentino #parisfashionweek #moso som original - Mo.So
Ο Michele δανείστηκε στοιχεία από την «χρυσή εποχή» του Valentino της δεκαετίας του 1960 και του 1980. Έκανε τα διάφανες καλσόν και τα εσώρουχα να «ζωντανέψουν» με λεπτή δαντέλα και κομψές κορδέλες. Πρόσθεσε γούνινα φινιρίσματα σε περίεργα σημεία πάνω σε φορέματα και παλτό, ενώ πρόσθεσε πολλές υφές και δημιούργησε εντυπωσιακά ρούχα, με κάποια από αυτά να έχουν μεγάλους ώμους, ισορροπώντας τη βαριά αίσθηση με βολάν και ρευστά υφάσματα.
Η συλλογή εξελισσόταν στα μάτια του κοινού με νέες vintage-esque τσάντες και παπούτσια, ενώ οι περισσότερες εμφανίσεις ολοκληρώθηκαν με balaklava ή άλλα καλύμματα κεφαλής.
Η τουαλέτα ήταν ένα μέσο για να δημιουργήσει μια εξίσωση, έναν κοινό χώρο όπου συμβαίνουν οικεία πράγματα μεταξύ των ξένων.