Μαρία Καραμάνου
Η νέα καμπάνια του οίκου Balmain με πρωταγωνίστρια την εντυπωσιακή Gisele αναμένεται να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού. Ο σχεδιαστής Olivier Rousteing την επέλεξε ως μούσα για την καμπάνια της νέας συλλογής του Balmain Spring/Summer 2024, καθώς θεώρησε πως καμία άλλη γυναίκα δεν θα μπορούσε να αποδώσει τόσο ιδανικά τον χαρακτήρα και την αισθητική των δημιουργιών του. Η Gisele, ως θρυλική Βραζιλιάνα καλλονή, έχει αφήσει το στίγμα της στον χώρο του μόντελινγκ και αναμένεται να φέρει τη δική της μοναδική λάμψη στη νέα καμπάνια.
Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου δήλωσε, «Προφανώς η ομορφιά της είναι θρυλική -αλλά η εκπληκτική ομορφιά της Gisele μετατρέπεται με κάποιον τρόπο σε κάτι ακόμη πιο ισχυρό, όταν συνδυάζεται με αυτή τη γνήσια ευτυχία και αυτοπεποίθηση που αποπνέει εδώ και πάνω από είκοσι χρόνια, τόσο στην πασαρέλα όσο και σε εκείνα τα αμέτρητα εξώφυλλα και editorials που πάντα σκίζω και κρατάω ως έμπνευση».
Η νέα συλλογή Spring/Summer 2024 του οίκου Balmain αποτελεί μια αφιέρωση στο διαχρονικό στυλ του Pierre Balmain, ο οποίος ίδρυσε τον οίκο το 1945 και άφησε το στίγμα του στη μόδα με τις κορυφαίες δημιουργίες του μεταπολεμικού περιόδου. Ο Olivier Rousteing εμπνεύστηκε από τη θρυλική συλλογή υψηλής ραπτικής του Balmain με τον τίτλο «Jolie Madame» του 1952, η οποία αντιπροσώπευε έναν εκλεπτυσμένο και διαχρονικό αισθητικό κώδικα. Αυτή η ιστορική συλλογή ανέδειξε τον οίκο Balmain στα ύψη της παγκόσμιας μόδας και εξακολουθεί να ασκεί επιρροή στη σύγχρονη μόδα. Έτσι, η νέα συλλογή αποτελεί μια σύνθεση από κλασικά στοιχεία που αναβιώνουν με μια σύγχρονη προσέγγιση, αναδεικνύοντας την κληρονομιά και τον πολιτισμό του οίκου Balmain.
Όταν ο τόνισε Olivier Rousteing μίλησε για τη νέα συλλογή τόνισε, «Ενώ η συλλογή Balmain Άνοιξη 2024 κάθε άλλο παρά επιφανειακή είναι, η πολύχρωμη συλλογή μας για αυτή τη σεζόν είναι σίγουρα μια ζωηρή γιορτή της δύναμης της αγάπης, της ομορφιάς και της χαράς -γιατί σήμερα σίγουρα όλοι θα χρειαζόμασταν πολύ περισσότερη χαρά, ομορφιά και αγάπη στη ζωή μας».
Η καμπάνια παρουσιάζει τo μοντέλο με τα νέα κομμάτια της συλλογής, τα οποία εμπνέονται από τη δεκαετία του '80 και αποπνέουν μια αίσθηση ανανέωσης και αισθητικής που θυμίζει την επιτυχημένη σειρά «Dynasty». Τα ρούχα χαρακτηρίζονται από τα έντονα λουλούδια και τονισμένους ώμους, ζωηρά χρώματα και αναγνωρίσιμα μοτίβα του οίκου.