newsroom must
Ο ιδρυτής του οίκου, Kenzo Takada, πίστευε πως η μόδα είχε γίνει πολύ περίπλοκη, ή έτσι είχε πει τουλάχιστον, το 2019 στον τότε νέο creative director, Felipe Oliveira Baptista. Λίγους μήνες μετά τον θάνατο του Takada, o Baptista τον τιμά με μια ανατρεπτική συλλογή που βασίζεται τόσο στις αξίες του οίκου, όσο και στα πιο εμβληματικά στοιχεία που παρουσίασε κατά καιρούς. Η επιθυμία για πιο απλή μόδα συνάδει και με το κλίμα της εποχής. Η πανδημία απλοποίησε τα πάντα αφού η ζήτηση πλέον αφορά στα ρούχα που δίνουν άνεση σε αυτόν που τα φορά, αλλά και αυτοπεποίθηση και στυλ, γιατί το ένα δεν είναι ανάγκη να αναιρεί το άλλο.
Στην παρουσίαση είδαμε μοντέλα να χορεύουν σε μια αρμονία σχημάτων, χρωμάτων και μοτίβων, με τα φλούο χρώματα ως σήμα κατατεθέν, και το oversized να επικρατεί σχεδόν σε όλα. Ροζ, πράσινο, πορτοκαλί, μπλε, ρίγες, καρό, φλοράλ και άλλα μοτίβα δημιούργησαν ένα εντυπωσιακό σόου. Υπερμεγέθη παλτά, φορέματα, πανωφόρια, παντελόνια και tops, συνδυασμένα ως επί το πλείστον με τις chunky μπότες, και τεράστιες τσάντες συνθέτουν μια συλλογή που δεν μοιάζει με καμία άλλη αλλά ταιριάζει απόλυτα στην εποχή, παίρνοντας τη μόδα εν καιρώ κορωνοϊού ένα βήμα μπροστά.
Για τη δημιουργία της συλλογής αυτής, της τρίτης του για τον οίκο, ο Baptista ανέτρεξε στο αρχείο από παλιές πασαρέλες του Kenzo. «Στις πρώτες δύο σεζόν είδα φωτογραφίες και τα ίδια τα ρούχα, γι’ αυτό τώρα με κέρδισε η μαγεία των σόου. Η διαίσθηση, η ελευθερία, τα ρούχα είχαν πάντα κίνηση. Ήθελα να παρουσιάσω αυτή την κίνηση, την άνεση και την ελευθερία που σου δίνουν τα ρούχα αυτά. Αυτό ήθελε ο Kenzo».
- Το front row του Givenchy ήταν γεμάτο celebs, αλλά όχι όπως νομίζεις
- Ο Michael Kors γιορτάζει 40 χρόνια στη μόδα με ένα πολύ ιδιαίτερο show
- 8 trends από τις fall συλλογές για να αντιγράψετε τώρα
- O Versace ανανεωμένος σε έναν χρυσό λαβύρινθο
- O Louis Vuitton αναβαθμίζει την καθημερινότητα μιας γυναίκας