Ριάνα Στυλιανού
H Kate Moss, ένα από τα δημοφιλέστερα supermodels των ‘90s, παραμένει ακόμα ενεργή στον χώρο του μόντελινγκ, εφόσον στα 47 της πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Anthony Vacarello για τον οίκο Sain Laurent.
Πίσω από τον φωτογραφικό φακό βρέθηκε ο Juergen Teller, ο οποίος την αποθέωσε μπροστά από ένα street art έργο. Η Kate φαίνεται εντυπωσιακή με την επιλογή του συνόλου της, ωστόσο το συγκεκριμένο outfit, ή καλύτερα ένα piece του όλου συνόλου, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στον χώρο της μόδας.
Το μοντέλο φορούσε ένα ψηλόμεσο jean σε ελαφρός φαρδιά εφαρμογή, το οποίο συνδύασε με ένα μαύρο μπλουζάκι και μια ζώνη του οίκου για να αναδείξει τη σιλουέτα της. Πάνω από το μπλουζάκι, η Moss φορούσε ένα πολύ εντυπωσιακό γούνινο παλτό σε αποχρώσεις του μπεζ και γκρι. Τα παπούτσια που ολοκλήρωσαν την εν λόγω εμφάνισή, ήταν λευκές πλατφόρμες με fluffy λεπτομέρεια μπροστά σε συνδυασμό με μαύρο καλσόν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Όσο εντυπωσιακή και αν φαινόταν η Kate με το σύνολο που επέλεξε ο οίκος για να φορέσει στην εν λόγω καμπάνια, οι αρνητικές αντιδράσεις από τους χρήστες του διαδικτύου δεν αργήσαν καθόλου να κάνουν την εμφάνισή τους. Ό λόγος; Πρόκειται για το παλτό που φορούσε το μοντέλο, το οποίο ήταν φτιαγμένο από 100% γούνα αλεπούς και κοστίζει 9.500 ευρώ. Σχόλια όπως «το παλτό έδειχνε καλύτερα στην αλεπού» και «#furisdead» έδειξαν την αποστροφή του κοινού στην κακοποίηση των ζώων και στη χρήση αληθινή γούνας.
Με την σύγχρονη τεχνολογία που υπάρχει στις μέρες μας, οι εναλλακτικές μεθόδους για τη δημιουργία ρούχων από faux fur ή faux leather που να έχουν το ίδιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα με τα αληθινά είναι πολλές. Τρανό παράδειγμα η Stella McCartney η οποία δεν χρησιμοποιεί ποτέ ζώα για την υλοποίηση των collection της και έχει πάντα τη βιωσιμότητα στο core της επωνυμίας της.
Με την μεγάλη στροφή του κοινού στο sustainability τον τελευταίο καιρό, οι αντιδράσεις για την εκμετάλλευση των ζώων από τη βιομηχανία της μόδας γίνονται όλο και πιο έντονες.