ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Το βερολινέζικο brand που ντύνει τη Σάττι

Η επωνυμία είναι γνωστή για τις avant garde δημιουργίες της, τις οποίες έχουν επιλέξει στο παρελθόν η Kylie Jenner, Gigi Hadid και Cardi B.

Ριάνα Στυλιανού

Εντυπωσιακή εμφάνιση έκανε χθες Πέμπτη 9 Μαΐου στον Β’ Ημιτελικός της Eurovision 2024 η Μαρίνα Σάττι, που ξεσήκωσε το κοινό στο Μάλμε της Σουηδίας , με το τραγούδι της «Ζάρι», να της εξασφαλίζει μια θέση στον τελικό του Σαββάτου 11 Μαΐου.

Η ενδυματολογική επιλογή που έκανε η 37χρονη τραγουδίστρια, ήταν σίγουρα πολύ διαφορετική συγκριτικά με τις υπόλοιπες που είδαμε στον διαγωνισμό. Δεν ήταν ούτε το κλασικό μακρύ και αέρινο φόρεμα που φορούν σχεδόν όλες οι διαγωνιζόμενες που ερμηνεύουν μπαλάντες αλλά ούτε ένα προκλητικό ή διακοσμημένο με strass, κρόσσια και embellishment bodysuit που φορούν οι πιο pop και rock τραγουδίστριες.

Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και άτομα που χορεύουν

Η Μαρίνα Σαττι αντιθέτως, εμφανίστηκε στη σκηνή αναδεικνύοντας μια από τις «τελευταίες» λέξεις της μόδας. Ο λόγος για το trend των balloon skirt/ dresses, που έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον το τελευταίο διάστημα.

Πιο συγκεκριμένα, την εμφάνιση της επιμελήθηκε το βερολινέζικο brand Ottolinger, και το φόρεμα που επέλεξαν για την τραγουδίστρια, παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού τον Μάρτιο του 2024.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, ξανθά μαλλιά και μασάει τσιχλόφουσκαH Νοτιοκορεάτισσα Καρίνα του γκρουπ Aespa.

Η Cosima Gradient και η Christa Bösch, οι δύο σχεδιάστριες του brand, σπούδαζαν στο The Institute of Fashion Design της Βασιλείας. Αφού αποφοίτησαν, οι δύο Ελβετίδες μετακόμισαν στο Βερολίνο, όπου γεννήθηκε το brand Ottolinger το 2015. Η επωνυμία είναι γνωστή για τις avant garde δημιουργίες της, τις οποίες έχουν επιλέξει στο παρελθόν η Kylie Jenner, Gigi Hadid και Cardi B.

@ottolinger1000

«Στο Βερολίνο υπάρχουν πολλοί άνθρωποι από όλον τον κόσμο· είναι αυτό το πολύ άγριο και ενδιαφέρον μείγμα ανθρώπων που ζουν μαζί, μια τελείως διαφορετική κουλτούρα» είχαν πει σε δήλωσή τους.

Ο λόγος που η Μαρίνα επέλεξε το συγκεκριμένο brand για να την ντύσει στη Eurovision, ήταν για να κάνει μια πιο alternative εμφάνιση, μακριά από την κυριλοπρέπεια. Το Ottolinger απευθύνεται στα άτομα που θέλουν να πειραματιστούν με τη μόδα, έχουν μια πιο πανκ αισθητική και θέλουν να νιώθουν απελευθερωμένοι μέσα από τα ρούχα τους.

Με αυτά τα χαρακτηριστικά φαίνεται να ταυτίζεται στο έπακρο η Σάττι γι’ αυτό και υποστήριξε τόσο καλά τη δημιουργία που είδαμε χθες την Πέμπτη αλλά και που θα ξαναδούμε το Σάββατο στον τελικό, 11 Μαΐου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X