Το brand Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας που επιτρέπει στους online αγοραστές να δοκιμάσουν ρούχα χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα avatar.
To γερμανικό brand, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, συνεργάστηκε με την εταιρεία Reactive Reality, που παρέχει υπηρεσίες δοκιμών ρούχων σε εικονικό δοκιμαστήριο. Η υπηρεσία είναι αρχικά διαθέσιμη για πελάτες από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.
Οι αγοραστές μπορούν να δοκιμάσουν χιλιάδες προϊόντα μέσω εξατομικευμένων μοντέλων που δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας PITCTOFiT της Reactive Reality.
Τα μοντέλα μέσω επεξεργασίας αποκτούν ακριβείς διαστάσεις του σώματος κάθε καταναλωτή, δίνοντάς τους μια ακριβή εικόνα του πώς θα τους ταιριάζουν τα ρούχα.
«Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με τον Hugo Boss» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Reactive Reality, Στέφαν Χάουσβισνερ.
«Γνωρίζουμε ότι η παγκόσμια πανδημία έχει επιταχύνει σημαντικά την αγορά λιανικής μόδας και θέλουμε να βοηθήσουμε τους λιανοπωλητές να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις των καταναλωτών που αναζητούν νέους και συναρπαστικούς τρόπους για να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο» τόνισε.
Reactive Reality announces partnership with Hugo Boss, allowing shoppers to try on clothes before buying via a virtual dressing room https://t.co/lDV774vzxn https://t.co/oRhxVTArDf pic.twitter.com/0coXH7E2Hh
— 365 RETAIL (@365Retail) August 4, 2022