Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton είναι ένα ταξίδι σε νέα τοπία αλλά και εσωτερικό, σαν μια ενδοσκόπηση. Η φωτογράφος Viviane Sassen απαθανάτισε τα πολυτελή είδη ταξιδιού του οίκου στα πιο όμορφα, ιδιαίτερα τοπία όπως η Πέτρα και το Wadi Rum στην Ιορδανία, το Mont Saint-Michel της Γαλλίας και, φυσικά, η Μήλος.
Στην φωτογράφιση στη Μήλο, ωστόσο, δεν πρωταγωνιστούν γνωστά μοντέλα αλλά μικρά παιδιά, που απολαμβάνουν την φύση και την μαγεία του καλοκαιριού, ενώ το όλο σκηνικό αποπνέει μια αισιοδοξία για το μέλλον, με το τοπίο να βρίσκεται στο επίκεντρο των φωτογραφιών. Τα παιδιά φωτογραφίζονται σε λευκούς βράχους, στη χρυσή άμμο αλλά και στη θάλασσα δημιουργώντας στον θεατή όμορφα συναισθήματα και εικόνες που παραπέμπουν σε πιο ανέμελες εποχές.