ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Jeremy White: Πώς η τεχνολογία αλλάζει την μόδα;

Ο Jeremy White στο Cyprus Digital Agenda Summit

Της Δέσποινας Άσπρου και της Μαρίας Σάββα

O γνωστός δημοσιογράφος του καινοτόμου αγγλικού περιοδικού τεχνολογίας και τάσεων Wired, Jeremy White, ήταν ένας από τους ομιλητές του 5ου Cyprus Digital Agenda Summit που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας.

Ο Jeremy White, ο οποίος γράφει για την τεχνολογία και τον σχεδιασμό για περισσότερα από 15 χρόνια και είναι ο technology expert του Telegraph Luxury, του Robb Report, Boat International, και του Harrods, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο πώς η τεχνολογία έχει αλλάξει την μόδα.

Αναλυτικότερα, λαμβάνοντας υπόψη το ότι φτάνουμε σε ένα σημείο καμπής με την τεχνολογία - αφού οι επιχειρηματικοί τομείς υιοθετούν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση με ριζικά διαφορετικούς τρόπους συγκριτικά με το παρελθόν και την ίδια στιγμή, προβλέπονται τεράστιες αλλαγές σχετικά με τον τρόπο που θα αντιμετωπίζουν και θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία οι επόμενες γενιές, συζήτησε για το πόσο ζωτικής σημασίας είναι η σωστή προετοιμασία της κάθε εταιρείας για το μέλλον - ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται.

Θέλοντας να τονίσει την ευελιξία μιας εταιρίας που εκμεταλλεύτηκε σωστά τις ευκαιρίες που παρέχει η τεχνολογία, έδωσε το παράδειγμα του διάσημου, πλέον, κινεζικού online shop SHEIN. Πιο συγκεκριμένα, ο White κατά την παρουσίασή του μίλησε για το πώς η εφαρμογή SHEIN, κατάφερε να ξεπεράσει σε δημοφιλία, αλλά και σε αγορές, άλλα καταξιωμένα high street brands όπως το Zara και H&M σε 61 χώρες ανά το παγκόσμιο. Η απορία ωστόσο που εξέφρασε ήταν το που θα καταλήξει αυτό.

Συνεχίζοντας, για την επιρροή της τεχνολογία στο fashion industry, αναφέρθηκε στα virtual idols, που κατακτούν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος. Αναφερόμενος στους Κινέζους επενδυτές, τόνισε ότι σήμερα επενδύουν χιλιάδες εκατομμύρια στους virtuals influencers- γεγονός που δικαιολογείται βάση του ίδιου στο ότι οι virtual «εργαζόμενοι» δεν κουράζονται εύκολα ενώ, σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να δημιουργήσουν μπελάδες με την προσωπικότητά τους, στην εταιρία με την οποία έχουν συνεργαστεί. Σε αντίθεση, με ένα φυσικό πρόσωπο που μπορεί για παράδειγμα, να κατηγορηθεί για ρατσιστικά ή σεξιστικά σχόλια και στην συνέχεια, το brand με το οποίο είχε συνεργαστεί να συνδεθεί μαζί του. Παράλληλα, η παραγωγή πολλές φορές είναι πιο φθηνή, ενώ μέχρι και κορυφαία media έχουν προβάλει virtual models μεταξύ αυτών και το Elle.

Έπειτα, μίλησε για το δημοφιλές application Dall-E, το οποίο αυτή την στιγμή μετρά πάνω από 1.5 εκατομμύρια χρήστες και επιτρέπει την δημιουργία ρεαλιστικών εικόνων και έργων τέχνης μέσω text description. Κατά την παρουσίασή του μάλιστα, προέβαλε στη οθόνη ένα μικρής διαρκείας βίντεο της Karen X Cheng στο οποίο, παρακολουθήσαμε τις δυνατότητες του προγράμματος, ενώ έγινε κατανοητό πως οι ευκαιρίες σήμερα για δημιουργικότητα είναι περισσότερες από ποτέ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karen X (@karenxcheng)

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X