Μπορεί η πανδημία του κορωνοϊού να έκανε όλα τα brands να στραφούν προς το διαδικτυακό marketing και να προσπαθήσουν με κάθε τρόπο να αξιοποιήσουν προς όφελός του τα κοινωνικά δίκτυα, ωστόσο ο Bottega Veneta - ο οποίος διέθετε περίπου 2,5 εκατομμύρια followers- εξαφανίστηκε από το Instagram.
Αν και μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί κάποια εξήγηση από τον οίκο για το γεγονός, πολλοί λένε πως πρόκειται για διαφημιστικό κόλπο, ενώ άλλοι υποστηρίζουν πως ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου Daniel Lee αποφάσισε να μείνει εκτός κοινωνικών δικτύων με στόχο του να δημιουργήσει περισσότερο ενδιαφέρον και φήμη γύρω από το brand του.
Να θυμίσουμε πως ενώ το γεγονός σίγουρα είναι κάτι που ξαφνιάζει, ίσως θα έπρεπε να το θεωρήσουμε αναμενόμενο αφού πριν από λίγο καιρό ο Daniel Lee είχε δηλώσει πως «δεν πιστεύει» σε ψηφιακές επιδείξεις μόδας».
View this post on Instagram