newsroom must
Οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας από όλο τον κόσμο θα βρεθούν στα Spring Studios της Νέας Υόρκης για την πρώτη Εβδομάδα Μόδας Τεχνητής Νοημοσύνης. Ο σκοπός της εκδήλωσης είναι να δείξει τη συνύπαρξη της μόδας και της τεχνολογίας και να ενθαρρύνει τη δημιουργία καινοτόμων σχεδίων με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
Η εκδήλωση διεξάγεται από το στούντιο Maison Meta και διαρκεί 2 ημέρες, με έναν διαγωνισμό σχεδιασμού που αποτελείται από δύο στάδια. Στο πρώτο στάδιο, ο κόσμος έχει τη δυνατότητα να ψηφίσει για τον αγαπημένο του σχεδιαστή μέσω διαδικτυακής ψηφοφορίας. Στη συνέχεια, οι 10 φιναλίστ θα επιλεγούν για να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους σε μια κριτική επιτροπή.
Συμμετέχουν τουλάχιστον 350 άτομα στον διαγωνισμό. Οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τα δικά τους brands μέσω της Revolve, μιας θερμοκοιτίδας με έδρα το Λος Άντζελες, και θα δημιουργήσουν τις δικές τους συλλογές χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Στην Εβδομάδα Μόδας τεχνητής νοημοσύνης, κορυφαίοι εκπρόσωποι του χώρου συμμετέχουν στην κριτική επιτροπή, όπως η Erike Wykes-Sneyd από το στούντιο Three Stripes της Adidas, η Natalie Hazzout από τον οίκο Celine, η Pat McGrath και η Tiffany Godoy από το Vogue Japan. Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο και συνιδρυτή της Revolve, Michael Mente, «Δεν είναι ότι ο υπολογιστής σχεδιάζει και αντικαθιστά εργασίες. Είναι ένα διαφορετικό είδος δημιουργού που χρησιμοποιεί διαφορετικά είδη τεχνολογιών για να δημιουργήσει διαφορετικά προϊόντα που μπορούν να παραχθούν φυσικά. Είναι μια νέα προοπτική»