ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: lace καλσόν, μίνι μαυρο φόρεμα και ankle boots
 

Nike x Jacquemus: Μία καμπάνια γεμάτη celebrities

Στην καμπάνια συμμετέχουν διάσημα πρόσωπα όπως μοντέλα και αθλητές μέχρι μπαλαρίνες, καλλιτέχνες και chef.

Μαρία Καραμάνου

Ο Simon Porte Jacquemus, ο επιδραστικός Γάλλος σχεδιαστής, έχει καταφέρει να βάλει τη δική του σφραγίδα στον κόσμο της μόδας με τη μοντέρνα ready-to-wear αισθητική του και τα viral αξεσουάρ του. Η εκπληκτική του ικανότητα στο marketing έχει εκτοξεύσει το brand του, καθιστώντας το ένα από τα πιο δημοφιλή και επιδραστικά στον χώρο της γαλλικής μόδας.

Με τις συλλογές του να εκπέμπουν μοντέρνα αισθητική και την ευρηματικότητα του στα pop-up stores, ο Jacquemus έχει κερδίσει τη θέση του ανάμεσα στους κορυφαίους σχεδιαστές. Οι μοναδικές του καμπάνιες στα social media δεν αφήνουν κανέναν αδιάφορο και τον έχουν αναδείξει σε ένα από τα πιο περιζήτητα πρόσωπα στον κόσμο της μόδας.

Η τελευταία είδηση, επιβεβαιώνει την επιτυχία του με την συνεργασία με την αθλητική εταιρεία Nike. Ως σκηνοθέτης της νέας καμπάνιας για τη συλλογή Nike x Jacquemus, ο σχεδιαστής αποδεικνύει για ακόμα μία φορά τη δημιουργικότητά του.

Το φιλμ με τίτλο «Paris JTM» (όπου «JTM» σημαίνει «je t'aime», δηλαδή «σ' αγαπώ») αποτελεί μία επιστολή αγάπης του Jacquemus προς την Πόλη του Φωτός. Γυρισμένο στο Παρίσι, το δίλεπτο τηλεοπτικό σποτ περιλαμβάνει περίπου 80 σκηνές που καταγράφουν κάθε πιθανή και απίθανη γωνιά της πόλης. Ο σχεδιαστής αποτυπώνει με μοναδικό τρόπο την αγάπη του για το Παρίσι, προσδίδοντας μια ιδιαίτερη ζεστασιά και αυθεντικότητα στην καμπάνια.

Αυτό που κάνει το βίντεο ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ο αριθμός των διάσημων που συμμετέχουν. Ανάμεσα στα πολύ γνωστά ονόματα βρίσκονται η Αμερικανίδα πρωταθλήτρια του τένις Serena Williams, η Γαλλίδα ηθοποιός Juliette Binoche, η σχεδιάστρια παπουτσιών Amina Muaddi, η εκδότρια Carine Roitfeld, τα μοντέλα Lila Moss και Tina Kunakey, η εμβληματική Γαλλίδα τραγουδίστρια Amanda Lear, ο Ισπανός πρωταγωνιστής της σειράς "Elite" Manu Ríos, ο κορυφαίος Γάλλος chef Jean Imbert και πολλοί άλλοι.

Φόρος Τιμής στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Πέρα από την αγάπη του για το Παρίσι, το βίντεο αποτελεί και ένα φόρο τιμής στους Ολυμπιακούς Αγώνες που φιλοξενεί αυτό το καλοκαίρι η πόλη. Η συμμετοχή πολλών αθλητών και η καταγραφή αθλητικών δραστηριοτήτων, σε συνδυασμό με τη συλλογή αθλητικής ένδυσης, ενσωματώνουν το πνεύμα της μεγάλης αθλητικής διοργάνωσης.

Ο Jacquemus δήλωσε ότι ο σκοπός αυτού του βίντεο ήταν η ανάδειξη των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024. Οι σκηνές του φιλμ είναι γεμάτες με τα χρώματα μπλε, λευκό και κόκκινο, τα οποία αναφέρονται στη γαλλική σημαία, προσδίδοντας μια ακόμα πιο έντονη γαλλική ταυτότητα στην καμπάνια.

Η Nike x Jacquemus Summer 2024 capsule συλλογή περιλαμβάνει 10 μοναδικά κομμάτια. Μεταξύ αυτών βρίσκονται τσάντες που έχουν το σχήμα του εμβληματικού logo της Nike, δυο εκδοχές των Air Max 1 sneakers, καθώς και αθλητικά σουτιέν, φούστες και φόρμες. Η συλλογή συνδυάζει την αθλητική άνεση με τη μοντέρνα αισθητική, αναδεικνύοντας την ικανότητα του Jacquemus να δημιουργεί κομμάτια που είναι τόσο πρακτικά όσο και κομψά.

Με αυτήν τη συνεργασία, ο Jacquemus συνεχίζει να εντυπωσιάζει, συνδυάζοντας τη μόδα και την τέχνη με έναν μοναδικό τρόπο, και να κατακτά νέες κορυφές στον χώρο της μόδας.

Δείτε το βίντεο:

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X