Ένας από τους πιο ανατρεπτικούς και διασημότερους φωτογράφους μόδας βρίσκεται πίσω από την νέα καμπάνια του οίκου Kenzo, ο οποίος συνεχίζει και με τη νέα διαφημιστική καμπάνια του για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, να επιλέγει ως πρωταγωνιστές απίθανα πρόσωπα.
Για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 η επιλογή του David LaChapelle που αποτελεί μυθική μορφή στο χώρο της μόδας και είναι εκτός των άλλων και προσωπικός φίλος των δύο σχεδιαστών του Kenzo, Ουμπέρτο Λιόν και Κάρολ Λιμ, είχε ως αποτέλεσμα μια εντυπωσιακή εικόνα με μοντέλα να αιωρούνται σε στύλους με έναν τρόπο που θυμίζει τον πίνακα «Άνοιξή» του Μποτιτσέλι.
Ωστόσο η πιο εντυπωσιακή πτυχή της καμπάνιας είναι η πρωταγωνίστριά της, η μητέρα του Ουμπέρτο Λιόν. Η Γουέντι Λιόν βρέθηκε τυχαία στη φωτογράφιση, στη διάρκεια επίσκεψης για να συναντήσει τον γιο της και τελικά πήρε μέρος προβάλλοντας τη ζωηρή συλλογή με τον πιο δροσερό τρόπο.
Σε μια προσπάθεια του οίκου να σπάσει τα στερεότυπα της μόδας και να πάει ενάντια στο πρότυπο των νεαρής ηλικίας μοντέλων με πολύ ακριβά ρούχα, στη διαφημιστική εκστρατεία συμμετέχουν πέρα από τη μητέρα του Λιόν, χαμογελαστά μικρά παιδιά, μία έγκυος γυναίκα και μοντέλα που κάνουν poledancing.