Ζωή Τουτουντζίδου
Λίγες εβδομάδες μετά τον σάλο που προκλήθηκε με την νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga στην οποία πρωταγωνιστούσαν παιδιά κρατώντας λούτρινα αρκουδάκια που παρέπεμπαν σε BDSM, ο οίκος φαίνεται ότι προσπαθεί να εξιλεωθεί και να ανακτήσει ξανά την παλιά του αίγλη.
#Balenciaga is facing backlash for an ad campaign that features photos of child models holding teddy bears dressed in bondage gear pic.twitter.com/ACZaMxezoJ
— No Jumper (@nojumper) November 22, 2022
Την Τετάρτη 08 Ιανουαρίου ο οίκος Balenciaga και το ίδρυμα Kering ανακοίνωσαν ότι ξεκινούν τριετή συνεργασία με το παιδικό ίδρυμα, National Children’s Alliance, μία ΜΚΟ με βάση την Ουάσινκγτον, που σκοπό έχει την υπεράσπιση των παιδιών.
Το πρόγραμμα των δύο εταιρειών θα έχει ως στόχο την υποστήριξη παιδιών με τραυματικές εμπειρίες, την παροχή εκπαίδευσης για τον Balenciaga σχετικά με την προστασία των παιδιών και τέλος την ευαισθητοποίηση του κοινού απέναντι στα δικαιώματα των παιδιών.
Αξίζει να αναφερθεί, ότι με την έναρξη της συνεργασίας τους οι δύο εταιρίες θα προσφέρουν χρήματα για την εκπαίδευση 2.000 επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην κακοποίηση παιδιών, με στόχο την παροχή βοήθειας σε πάνω από 55.000 παιδιά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.