ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: flare παντελόνα, κορμάκι και leather cropped σακάκι.
 

Οι 5 πιο ασυνήθιστοι χώροι που παρουσίασαν οι οίκοι τις συλλογές τους

Η σύνδεση της μόδας και του χώρου ενισχύοντας τα μηνύματα και τα concept πίσω από τις συλλογές.

Ριάνα Στυλιανού

Tα fashion shows στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού πάντα ξεχωρίζουν για την ατμόσφαιρα και την πρωτοτυπία τους, ωστόσο το 2025, οι επιλεγμένοι χώροι για τις επιδείξεις αποτέλεσαν έναν από τους πιο ενδιαφέροντες παράγοντες για τη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας.

Σχεδόν κάθε οίκος, είτε πρόκειται για έναν από τους πιο γνωστούς ή για έναν ανερχόμενο, κατάφερε να συνδυάσει τις καινοτόμες δημιουργίες του με χώρους που όχι μόνο ανέδειξαν τις συλλογές αλλά και ενίσχυσαν τα μηνύματα και τα concept πίσω από αυτές.

Από την αρχιτεκτονική μεγαλοπρέπεια του Μουσείου Ερμιτάζ μέχρι την ατμόσφαιρα του στρατιωτικού χώρου της Garde Républicaine, οι επιλεγμένοι χώροι ήταν ακριβώς το στοιχείο που έδινε ακόμα μεγαλύτερη αξία και βάθος στην κάθε παρουσίαση.

Δείτε παρακάτω τα shows που ξεχωρίσαμε:

Off-White
Η Off-White παρουσίασε την Fall/Winter 2025/26 συλλογή της στο πλαίσιο της Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, στις 6 Μαρτίου. Η επίδειξη, με τίτλο "State of Resistance", πραγματοποιήθηκε υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Ib Kamara, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία του οίκου το 2022. Αυτό που ξεχώρισε περισσότερο στη συγκεκριμένη επίδειξη, εκτός από την ίδια τη συλλογή, ήταν ο χώρος στον οποίο πραγματοποιήθηκε. Η επιλογή του Μουσείου Ερμιτάζ (Musée de l'Hermitage) για την παρουσίαση ήταν εξαιρετικά συμβολική και εντυπωσιακή. Το Ερμιτάζ, γνωστό για την αρχιτεκτονική του μεγαλοπρέπεια και την πολιτιστική του αξία, παρείχε έναν ατμοσφαιρικό και ιστορικό vibe, δημιουργώντας αντίθεση με την μοντέρνα και αστική φύση του brand Off-White.

Coperni
Η επίδειξη της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της Coperni πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, με τίτλο "Coperni LAN Party". Οι σχεδιαστές Sébastien Meyer και Arnaud Vaillant παρουσίασαν μια συλλογή εμπνευσμένη από την πρώιμη εποχή του διαδικτύου και την κουλτούρα των LAN parties της δεκαετίας του '90. Η επίδειξη έλαβε χώρα στο νέο Adidas Arena, όπου πάνω από 200 gamers συμμετείχαν σε έναν διαδραστικό χώρο γεμάτο υπολογιστές, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα cyberpunk. Η συλλογή συνδύασε στοιχεία από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών και της χάκερ κουλτούρας, με ρούχα που παρουσίαζαν έντονες γραμμές, tailored κομμάτια και δυναμικές εμφανίσεις.

Valentino
Η επίδειξη μόδας του οίκου Valentino με τίτλο "Le Méta-Théâtre Des Intimités", που πραγματοποιήθηκε επίσης στο Παρίσι, παρουσιάστηκε σε έναν ιδιαίτερο χώρο, διαμορφούμενο με τέτοιο τρόπο για να μοιάζει με δημοσιές τουαλέτες. Τα πλακάκια, οι πόρτες των υποτιθέμενων τουαλετών όπως επίσης και οι νιπτήρες είχαν το εμβληματικό χρώμα του οίκο, το κόκκινο. «Υπάρχει η ιδέα του ντυσίματος, το ποιοι είμαστε», είπε ο Alessandro Michele, δημιουργικός διευθυντής του brand. «Υπάρχει η οικειότητα που έχουμε με τα ρούχα και, επίσης, υπήρχε κάτι πολύ οικείο στα σχέδια του Valentino—είναι μια οικεία σχέση με τη δημιουργία.» Η τουαλέτα ήταν ένα μέσο για να δημιουργήσει μια εξίσωση, έναν κοινό χώρο όπου συμβαίνουν οικεία πράγματα μεταξύ των ξένων.

Stella mcCurtney
H Stella McCartney παρουσίασε τη νέα της συλλογή σε έναν χώρο που θύμιζε εταιρικό γραφείο, μετατρέποντας το runway σε έναν "ανοιχτό χώρο εργασίας", προσθέτοντας μια ενδιαφέρουσα διάσταση στην επίδειξη. Η συλλογή επικεντρώθηκε στη βιωσιμότητα, με 99% sustainable υλικά, ενώ παρουσίασε τη νέα vegan τσάντα Stella Ryder, φτιαγμένη από ανακυκλωμένα και βασισμένα σε σταφύλια υλικά.

Hermes
Η παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 του οίκου Hermès ήταν μια εξαιρετικά εντυπωσιακή στιγμή κατά την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Η Nadège Vanhee-Cybulski, η δημιουργική διευθύντρια του οίκου, επέλεξε έναν ιδιαίτερο και πολύ συμβολικό χώρο για την επίδειξη της συλλογής, την Garde Républicaine, τη διάσημη στρατιωτική μονάδα της Γαλλίας που είναι γνωστή για την εκπαίδευσή της στην ιππασία. Αυτή η επιλογή του χώρου ήταν απόλυτα συνδεδεμένη με την ιππική παράδοση του οίκου Hermès, που διαπρέπει στη δημιουργία αξεσουάρ και ρούχων εμπνευσμένων από την τέχνη της ιππασίας. Η πασαρέλα, καλυμμένη με χώμα, δημιουργούσε μια αίσθηση αυθεντικότητας και σύνδεσης με τη φύση, ενισχύοντας την παράδοση του οίκου αλλά και την αίσθηση της υπαίθριας ζωής.

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση