Ριάνα Στυλιανού
Κάτι τράβηξε το μάτι μου κατά τη διάρκεια του scrolling. Το είδα μία, το είδα δύο, το είδα και τρίτη φόρα και κάπου εκεί λέω oh! Ok, έχουμε να κάνουμε με κάτι viral εδώ πέρα.
View this post on Instagram
Εξάλλου όλοι έχουμε social media, και είτε το θέλουμε είτε όχι, όταν κάτι γίνεται viral δεν μπορούμε να το αποφύγουμε, είναι εκεί… έτοιμο να σχολιαστεί, να αγαπηθεί, να πάρει hate comments αλλά σίγουρα να γίνει share αναμεσά μας σε πολλά group chats, λέγοντας κυρίως «Tι είναι αυτό πάλι;»
Well, αφήστε εμένα να σας εξηγήσω.
Ο πρώην υπάλληλος του Buzz Feed και ιδρυτής του MSCHF, μια καλλιτεχνική κολεκτίβα με έδρα τη Νέα Υόρκη, Daniel Greenberg, άντλησε έμπνευση από ένα anime, τον Astro Boy, και δημιούργησε το εν λόγω παπούτσι. Καινοτόμο σίγουρα, αισθητικά όμορφο… όχι και τόσο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη κολεκτίβα ήταν υπεύθυνη για τα σατανιστικά sneakers του Lil Nas X και τα πανάκριβα Birkinstocks. Οπόταν αντιλαμβάνεστε πόσο πολύ θέλουν να αναδειχθούν μέσα στη βιομηχανία, κυρίως όσον αφορά τον τομέα των υποδημάτων. Οκ, σίγουρα το έκαναν, αυτό πρέπει να το παραδεχτούμε.
Οι εν λόγω μπότες κυκλοφόρησαν χθες, 16 Φεβρουαρίου και πωλούνται σε αρχική τιμή 350 δολάρια, με την τιμή μεταπώλησης ωστόσο να ξεπερνά τα 1.000$.
Όλο αυτό ξεκίνησε φυσικά από το TikTok. Ωστόσο βοήθησε σε εξαιρετικό βαθμό η καμπάνια προώθησης του εν λόγω παπουτσιού, εφόσον σε αυτήν πρωταγωνιστούσε η Sarah Snyder, με την κοινότητα της μόδας σπεύδει να σχολιάσει στα social media «πόσα λεφτά έχει τέλος πάντων επενδύσει το MSCHF σε διαφήμιση;»
View this post on Instagram
Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που είδαμε κάτι τόσο «εκκεντρικό» να τραβά την προσοχή του κόσμου, και τρανό παράδειγμα αποτελούν οι τσάντες- σακούλες του Balenciaga και το ασύλληπτα μικρό τσαντάκι του Jacquemus.
Ανυπομονώ να δω τί άλλο θα «γεννηθεί» από τις εξαιρετικά original ιδέες κάποιων ανθρώπων. Είτε μας αρέσουν αυτά τα παπούτσια είτε όχι, πρέπει να αναγνωρίσουμε το originality που κουβαλάει.