Ζωή Τουτουντζίδου
Ο οίκος Kering δημιουργεί θέση εργασίας για την επίβλεψη της «ασφάλειας των brand» σε μία προσπάθεια να επανορθώσει αλλά και να προστατέψει την υπόληψη των brand του μετά το σάλο που προκλήθηκε με την καμπάνια της Balenciaga στην οποία πρωταγωνιστούσαν παιδιά κρατώντας λούτρινα αρκουδάκια που παρέπεμπαν σε BDSM.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η νέα χρονιά φαίνεται πώς βρήκε τον γαλλικό οίκο «ετοιμοπόλεμο» και αρκετά αποφασισμένο να επέλθει στις παλιές του δόξες. Να θυμίσουμε ότι ο Balenciaga βίωσε αρκετές επικρίσεις μετά το λανσάρισμα της εν λόγω καμπάνιας και είδε μεγάλη πτώση των μετοχών του.
Σε μία προσπάθεια λοιπόν να προφυλαχθεί από παρόμοιες καταστάσεις πλέον αναζητεί υπεύθυνο που θα αναλάβει την επισκόπηση των ενεργειών του.
«Ο νέος επικεφαλής της «ασφάλειας του brand» θα επανεξετάζει τις μεγάλες διαφημιστικές εκστρατείες, θα τις αμφισβητεί και θα εξετάζει πώς θα μπορούσαν να γίνουν αντιληπτές και να επικριθούν», ανέφερε για την συγκεκριμένη θέση υπευθύνου ο διευθύνον σύμβουλος της Kering. «Η Balenciaga έχει πολλή δουλειά να κάνει για να αποκαταστήσει την εικόνα της στις Ηνωμένες Πολιτείες», δήλωσε.