Μαρία Σάββα
Το Luxury Stores στο Amazon ξεκίνησε την καμπάνια του AW22, «Luxury, With A Smile» με μια σειρά υψηλού προφίλ καταστήματα που περιλαμβάνει τα μοντέλα Irina Shayk και Karen Elson και το μοντέλο και ηθοποιός Tommy Dorfman.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Το μοντέλο και η σταρ του Tik Tok, Wisdom Kaye και το μοντέλο και τηλεοπτική προσωπικότητα Jamie Xie εμφανίζονται επίσης στην καμπάνια, η οποία κυκλοφορεί από σήμερα, 26 Αυγούστου και περιλαμβάνει σχέδια από επωνυμίες όπως οι Christopher Kane, Dundas, Rianna + Nina και Elie Saab. Η καμπάνια σχεδιάστηκε από τη Stella Greenspan και σκηνοθέτησε ο Cass Bird.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Το Amazon έφερε την πλατφόρμα της Luxury Stores στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες βασικές αγορές της Ευρώπης στις αρχές του καλοκαιριού του 2022, αφού την κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2020.
Η πλατφόρμα προσφέρει μια ανεβασμένη εμπειρία για τους αγοραστές πολυτελούς μόδας και ομορφιάς. Επιπλέον, οι συμμετέχουσες μάρκες και σχεδιαστές μπορούν να πουλήσουν τις συλλογές τους απευθείας μέσω της πλατφόρμας, επιτρέποντάς τους να λαμβάνουν αποφάσεις ανεξάρτητα σχετικά με το απόθεμά τους, την επιλογή και την τιμολόγησή τους.
Τέλος, το Amazon επιτρέπει επίσης σε σχεδιαστές και επωνυμίες να δημιουργούν και να εξατομικεύουν πρωτότυπο περιεχόμενο για να τους βοηθήσουν να στοχεύσουν υπάρχοντες και νέους πελάτες πολυτελείας.