Ριάνα Στυλιανού
Πολλοί λένε πως το “Emily in Paris” είναι το νέο “Sex and the City” όσον αφορά τη μόδα και τα σύνολα που φορούν οι χαρακτήρες στη σειρά.
Επίσης, είναι σχεδόν αδύνατο να παρακολουθήσει κάνεις την περιπέτεια της Emily στο Παρίσι, χωρίς να τρέφει κάποια ιδιαίτερη αγάπη για τον χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Μέσα από τη σειρά είδαμε πολλά υπέροχα σύνολα να αναδεικνύει η πρωταγωνίστρια, τα οποία επιμελήθηκε η costume designer Marilyn Fitoussi, και μέσα από αυτά έχουμε επιλέξει διάφορα κομμάτια στο wish list μας.
Ανάμεσα στα πολλά αξεσουάρ και ρούχα, δεν θα μπορούσαμε να μην συμπεριλάβουμε και την iconic Valentino ζώνη της Emily. Με βάση τις στατιστικές της Lyst, οι πωλήσεις για το συγκεκριμένο αξεσουάρ είχαν εκτοξευτεί το τέταρτο τρίμηνο του 2021, αφού οι καταναλωτές παρακολούθησαν την σειρά τον Δεκέμβριο.
Στην πραγματικότητα, ήταν το έβδομο πιο hot προϊόν για εκείνη τη χρονική περίοδο, με τα μοκασίνια Horsebit 1953 της Gucci, που είδαμς στο House of Gucci, και το ρολόι Omega Seamaster Diver 300 που είδαμε στο No Time To Die, να βρίσκονται επίσης στην κορυφή της λίστας.