ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

To Squid Game έχει αλλάξει την παγκόσμια αγορά της μόδας

Μέσα σε μόνο ένα μήνα

Ριάνα Στυλιανού

Πριν από μερικές μέρες, ο Γαλλικός οίκος Louis Vuitton έχρισε την πρωταγωνίστρια της σειράς Squid Game του Netflix ως παγκόσμια πρέσβειρα , την Ho Yeon Jung, κάνοντας την επωνυμία το πρώτο μεγάλο luxury brand που ενέταξε την pop κουλτούρα στην ταυτότητά της.

«Ερωτεύτηκα αμέσως το μεγάλο ταλέντο και τη φανταστική προσωπικότητα της και ανυπομονώ να ξεκινήσω αυτό το νέο κεφάλαιο του ταξιδιού που ξεκινήσαμε στη Louis Vuitton πριν από μερικά χρόνια», δήλωσε καλλιτεχνικός διευθυντής γυναικείων συλλογών της Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière.

Οι followers της Jung στο Instagram αυξήθηκαν από 40.000 σε 15 εκατομμύρια, καθιστώντας την ηθοποιό με τη μεγαλύτερη κίνηση και τα περισσότερα follow στη Νότια Κορέα. Το πρώην μοντέλο είχε προηγουμένως περπατήσει για τη Louis Vuitton την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017 και συνεργάστηκε με τους Chanel, Fendi και Miu Miu σε καμπάνιες.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η επιτυχημένη αυτή σειρά “γέννησε” νέες τάσεις στον χώρο της μόδας, δημιουργώντας άνοδο σε πράσινες αθλητικές φόρμες και πωλήσεις λευκών Vans από την πρεμιέρα του τον περασμένο μήνα.

Σύμφωνα με το Variety, οι πωλήσεις στις πράσινες και άσπρες φόρμες αυξήθηκαν ραγδαία, και σύμφωνα με την Amazon έγιναν best sellers. Με τα στοιχεία που παρείχε ο Sole Supplier, τα λευκά slip-on Vans σημείωσαν επίσης άνοδο 7.800 τοις εκατό των πωλήσεων.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X