Ριάνα Στυλιανού
To 1964, το «κέντρο» του κόσμου ήταν η Ινδία, όπου εκείνο το διάστημα εξελισσόταν με ραγδαίους ρυθμούς η βιομηχανία της μόδας και είχε ως κύρια πηγή αυτή την πανέμορφη χώρα για να προμηθεύεται υφάσματα και όχι μόνο.
Σε μία εποχή όπου οι travel influencers έχουν τεράστια απήχηση στον κόσμο μέσα από τα social media, είναι συναρπαστικό να βλέπουμε την πιο πρόσφατη συλλογή του γαλλικού οίκου, Christian Dior, να απευθύνεται σε αυτό το κομμάτι.
«Αυτή η συλλογή δημιουργήθηκε για να γιορτάσω τη σχέση μου με την Ινδία, η οποία είναι μέρος του συστήματος της μόδας εδώ και πολύ καιρό», είπε από το γραφείο της στο Παρίσι η Maria Grazia Chiuri.
Στη συλλογή είδαμε υφάσματα υπερπολυτελή, διακοσμημένα με περίτεχνα φλοράλ σχέδια από διάφορες χρωματιστές κλωστές, αλλά και χρυσές λεπτομέρειες για να δοθεί η έμφαση στον πλούτο της χώρας. «Καθαρές» και μινιμάλ γραμμές σχημάτιζαν τα pieces του Pre Fall 2023 collection, ενώ η χρωματική παλέτα ήταν πιο πλούσια από ποτέ.