Ριάνα Στυλιανού
«Υπάρχει μια συνεχής πάλη μέσα μου μεταξύ της προσγειωμένης πλευράς μου και του παιδικού Πίτερ Παν που ονειρεύεται μεγάλα και ανόητα», αστειεύτηκε o Massimo Giorgetti, Ιδρυτής και Creative Director του MSGM.
Η επίτευξη της ισορροπίας μεταξύ αυτών των δύο έχει μετατρέψει το MSGM σε μια υγιή, κερδοφόρα επωνυμία, ενώ έκανε τον Giorgetti ζωντανή απόδειξη ότι μπορείς να είσαι καλός στο να είσαι επιτυχημένος επιχειρηματίας και εξίσου καλός στο να το κρατάς το ρομαντικό ζωντανό.
Για την pre-fall συλλογή, ο σχεδιαστής άρπαξε το γνώριμο ρεπερτόριο του MSGM, εμπνέοντάς του μια περίοδο στη ζωή μιας γυναίκας, όπου από έφηβο κορίτσι μετατρέπεται σιγά σιγά σε γυναίκα.
«ένα είδος νοσταλγίας για εκείνη τη φάση της χρυσαλλίδας όταν τα κορίτσια πρόκειται να γίνουν γυναίκες, αλλά ακόμα παραμείνετε σε ένα κενό μεταξύ των δύο», είπε. «Ονειρεύονται το μέλλον, αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμες να μεγαλώσουν», ολοκλήρωσε ο Giorgetti.
Αντικατοπτρίζοντας αυτή τη δυναμική push-pull, η συλλογή περιείχε κάποια πολυπλοκότητα και επισημότητα σε συνδυασμό με πιο παιχνιδιάρικα, νεανικά συστατικά MSGM. Η χρωματική παλέτα της συλλογής την αποτελούσαν χρώματα αστικά, όπως είναι το γκρι, το navy και το καμηλό. Αυτά τα χρώματα λοιπόν, και όχι μόνο, σε συνδυασμό με τα ελαφρώς παιδικά prints που έγιναν σε συνεργασία με την Ιταλίδα καλλιτέχνιδα Lorenza Longhi, έφεραν ως αποτέλεσμα μία όμορφή, preppy αλλά και ταυτόχρονα edgy συλλογή.