Τη νέα, ready-to-wear συλλογή παρουσίασε η Miuccia Prada, την πρώτη της σε συνεργασία με τον Raf Simons ως creative director μαζί με την ίδια την Prada. Στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο, σε ένα δωμάτιο που ''ξεχύλιζε'' από κίτρινο, γεμάτο κάμερες και οθόνες, μιας και το σόου μεταδόθηκε διαδικτυακά σε live streaming, παρουσιάστηκε μια συλλογή όπου υπερτερούσαν τα μίνιμαλ και μονόχρωμα σύνολα με ελάχιστες εξαιρέσεις. Για να ακριβολογούμε, την μονοτονία έσπαζε το πουα, το φλοράλ και το λογότυπο του οίκου αλλά και κυκλικά cutouts, όλα ισορροπημένα για να προσελκύουν τόσο τους λάτρεις του μίνιμαλ όσο και αυτούς που αναζητούν ένα μικρό παιχνίδι στα outfits τους.