Ριάνα Στυλιανού
Δεν χρειάζονται εισαγωγές και συστάσεις για οποιοδήποτε μέλος της οικογένειας Kardashians-Jenners, εφόσον η momager Kris Jenner κατάφερε να τις κάνει όλες διάσημες.
Όλες τους έχουν από κάποιο beauty ή fashion brand να ασχολούνται, με την Κendall να κάνει τη διαφορά και να έχει το δικό της brand με ποτό.
To θέμα που θα μάς απασχολήσει τώρα όμως είναι το νέο πρόσωπο του SKIMS, το brand που ειδικεύεται στα shapewear της Kim Kardashian, που ξεκίνησε από την προσωπική της εμπειρία με το ντύσιμο.
Η επωνυμία εσωρούχων έγινε γρήγορα δημοφιλής και έκανε σημαντικές συνεργασίες το τελευταίο διάστημα, όπως το να ντύνει αθλητές του NBA και όχι μόνο.
Επίσης, η Kim, επειδή απλά μπορεί, χρησιμοποιεί τις σχέσεις της με τους μεγαλύτερους stars του κόσμου προς όφελός της και τους προσκαλεί να πρωταγωνιστήσουν στις καμπάνιες του SKIMS.
Αυτές οι καμπάνιες γίνονται αμέσως viral και κάπως έτσι αυξάνονται ακόμα περισσότερο οι πωλήσεις.
Για την Valentine’s Day συλλογή του brand, πρωταγωνιστήσει η αγαπημένη heartbreaker της μουσικής σκηνής Lana Del Rey, την οποία βλέπουμε να ποζάρει για τη νέα καμπάνια, λίγες μέρες αφού ανακοινώθηκε θα είναι headliner στο φετινό Coachella.
Οι φωτογραφίες έχουν μια νοσταλγική, vintage - retro διάθεση, ένα concept που ταιριάζει άψογα με την αισθητική που έχει η Lana Del Rey, που θυμίζει «κάτι το 70s».