ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Lily Gladstone και Leonardo DiCaprio: Στο εξώφυλλο της Βρετανικής Vogue

Έχουν ενωθεί γθα ένα από τα πιο αναμενόμενα κινηματογραφικά γεγονότα του 2023: Killers of the Flower Moon.

Μαρία Καραμάνου

Είναι ένα φθινόπωρο της μόδας των υπερπαραγωγών, οπότε τι καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε τα πράγματα με δύο από τις πιο πολυσυζητημένες ταινίες της σεζόν.

Στην πρώτη εμφανίζεται ίσως ο τελευταίος αληθινός αστέρας του κινηματογράφου, ένας ηθοποιός που ξεπέρασε τη φήμη και έγινε κολοσσός του κινηματογράφου. Ο Leonardo Di Caprio δεν εμφανίζεται συχνά σε περιοδικά και έτσι συγκίνησε ιδιαίτερα που συμφώνησε να εμφανιστεί στο εξώφυλλο της Vogue τον Οκτώβριο, μαζί με την εξαιρετική Lily Gladstone, συμπρωταγωνίστριά του στο Killers of the Flower Moon.

Με την πρώτη ματιά, είναι μια κλασική σκηνή από την ακμή της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ. Ένα λαμπερό ζευγάρι αστέρων του κινηματογράφου γλιστράει σε ένα καμαρίνι, σαν να είναι έτοιμο να βγει σε μια γεμάτη αστέρια καλοκαιρινή νύχτα. Αυτή, σαν κύκνος με μια πτυχωτή, λευκή τουαλέτα Chloé, με τα μακριά σκούρα μαλλιά της να πέφτουν γύρω από τους ώμους της και αυτός, ηλιοκαμένος και σοβαρός, έτρεχε προς το μέρος της με θαυμασμό.

Η πρόποση των Καννών, το νέο έπος του σκηνοθέτη Martin Scorsese – που κυκλοφορεί τον επόμενο μήνα – είναι συναρπαστικό σε ένα σαρωτικό και επίκαιρο θέμα: μια επανεξέταση πραγματικών γεγονότων στην κομητεία Osage της Οκλαχόμα, κατά τη δεκαετία του 1920, όπου τα δικαιώματα γης και τα αποθέματα πετρελαίου έκαναν την Ο Osage να είναι ο πλουσιότερος κατά κεφαλήν πληθυσμός στον κόσμο και το επίκεντρο της δολοφονικής προσοχής των λευκών κατοίκων.

Όπως λέει ο Gladstone, ο οποίος μεγάλωσε στο Blackfeet Indian Reservation, στον συντάκτη Afua Hirsch, «Δεν ήταν πολύ καιρό πριν που συνέβη το Reign of Terror. Δεν θέλω να το χαρακτηρίσω αυτό ως western. Είμαι χαρούμενος που χαρακτηρίζεται ως τραγωδία».

Την μέρα της φωτογράφισης στη Νέα Υόρκη με τον φωτογράφο Craig McDean (που προηγήθηκε της απεργίας SAG-Aftra) ήταν ξεχωριστή. Η Lily ήθελε να δώσει έμφαση στους γηγενείς σχεδιαστές, κάτι που ήταν συναρπαστικό στα στιλιστικά καθήκοντα, και για τον Leonardo η αποστολή του ήταν απλή, «Θέλω απλώς να δω τη Lily να λάμπει», είπε.

Παίζοντας ένα παντρεμένο ζευγάρι, παγιδευμένο στο ύπουλο σκοτάδι της λευκής καταπίεσης, η χημεία του ζευγαριού είναι ηλεκτρική, ενώ τα μαθήματα της ιστορίας αντηχούν μέχρι σήμερα. Εν τω μεταξύ, σε ένα σκοτεινό, σέξι άξονα στην τοξικότητα της ανώτερης τάξης της δεκαετίας του 2000, έρχεται το νέο θρίλερ τέχνης του Emerald Fennell, το Saltburn, με πρωταγωνιστή τον εκπληκτικό Barry Keoghan και τον άνθρωπο της στιγμής Jacob Elordi.

Επίσης πριν από την απεργία SAG-Aftra, η Venetia Scott φωτογράφισε και στιλάρισε το cast σε μια μοντέρνα ωδή στο στυλ του aristo. Κοιτάζοντας το editorial και παρακολουθώντας την ταινία, είναι τόσο ενδιαφέρον να κοιτάξουμε πίσω στη δεκαετία του 2000 για να δούμε πώς έχει αλλάξει η κοινωνία. Αυτή η συναρπαστική, αισθησιακή και συγκλονιστική ταινία μας θυμίζει τα καλύτερα της βρετανικής καλτ κινηματογραφικής παραγωγής.

Η μόδα των blockbuster δεν σταματά στη μεγάλη οθόνη. Από την επαναστατική αδιαφορία του ματιού του φωτογράφου Rafael Pavarotti, που εκπαιδεύτηκε στους δρόμους του Λονδίνου στο Punks, μέχρι τον κομψό μινιμαλισμό που απαθανάτισε ο Mark Borthwick, υπάρχει έμπνευση για όλους. 

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση

X