Μαρία Σάββα
Η Ελένη Μενεγάκη, ως Ελληνίδα παρουσιάστρια, έχει ένα από τους πιο «δυνατούς» λογαριασμούς στο Instagram, με λίγο περισσότερο από 1,3 εκατομμύρια άτομα να την ακολουθούν. Η ίδια σε κάθε της ανάρτηση φαίνεται να παίρνει χιλιάδες likes και σχόλια, ενώ με μια και μόνο ματιά στην σελίδα της, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πως η ίδια κάνει αρκετές τοποθετήσεις προϊόντων.
Το απόγευμα της Τρίτης, ο δημοσιογράφος, Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, έβγαλε στην «φόρα» πληροφορίες για τους Έλληνες influencers, όσο αφορά στα ποσά που παίρνουν για κάθε τους ανάρτηση, ενώ αναφέρθηκε επίσης και στους ψεύτικους ακόλουθους που έχει ο κάθε ένας από αυτούς.
Στην συνέχεια, μέσα από story στο Instagram, αποκάλυψε έμμεσα και το τιμολόγιο της Ελένης Μενεγάκη για κάθε της ανάρτηση. Πιο συγκεκριμένα, στο εν λόγω τιμολόγιο βλέπουμε να αναγράφεταιτο ποσό των 8.680 ευρώ (7.000 ευρώ + ΦΠΑ 24%).
Ο ίδιος κρύβοντας το όνομα της παρουσιάστριας, έγραψε, «Ορίστε το τιμολόγιο μίας κυρίας της τηλεόρασης για ένα σποτ στο Instagram. Με 8680 ευρώ πώς να μην έχει πάντα δίκιο». Στην ανάρτησή του, άφησε ωστόσο ακάλυπτο το όνομα της επιχείρησης, η οποία όπως φαίνεται είναι η εταιρία της Ελένης Μενεγάκης, «M Winner ΙΚΕ».