Μαρία Σάββα
Στην Καλιφόρνια, ένας φούρνος με το όνομα «Giving Pies» κατήγγειλε την εταιρεία Tesla του Elon Musk για μη πληρωμή παραγγελίας χιλιάδων δολαρίων.
Η Tesla είχε παραγγείλει 4.000 πίτες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά ακύρωσε την παραγγελία χωρίς να εξοφλήσει τον λογαριασμό ή να καλύψει τα έξοδα πρώτων υλών.
Μετά από δημοσιότητα του περιστατικού, ο Elon Musk υποσχέθηκε να διορθώσει την κατάσταση. Τελικά, μετά από αντίδραση του φούρνου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απειλή νομικών ενεργειών, η Tesla πλήρωσε μέρος του ποσού.
Η ιδιοκτήτρια του φούρνου αποκάλυψε ότι έπρεπε να ακυρώσει άλλες παραγγελίες για να ανταποκριθεί στην παραγγελία της Tesla, δαπανώντας πόρους χωρίς αποζημίωση.
«Για μένα, ήταν σαφές ότι η εταιρική κουλτούρα της Tesla έδινε προτεραιότητα στην ευκολία έναντι της υπευθυνότητα, αγνοώντας τα προς το ζην ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων όπως εγώ», είπε η ιδιοκτήτρια του φούρνου.