![](assets/modules/wnp/articles/202502/123419/images/b_4.png)
Μαρία Καραμάνου
Η Jeep κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις στο φετινό Super Bowl με ένα διαφημιστικό που δεν είχε εκρήξεις, γρήγορες εναλλαγές ή δυνατές μουσικές. Αντίθετα, επέλεξε έναν πιο ήσυχο, αλλά ευφυή δρόμο, με πρωταγωνιστή τον Harrison Ford και μια δόση χιούμορ γύρω από το ίδιο του το όνομα.
Στη διαφήμιση με τίτλο «Owner’s Manual», ο διάσημος ηθοποιός μιλά για τις αξίες στη ζωή και το τι πραγματικά κάνει κάποιον ευτυχισμένο, ενώ ένα Jeep Wrangler προσπερνά έναν μεγάλο ανταγωνιστή του: το Ford Bronco. «Αυτό το Jeep με κάνει ευτυχισμένο... παρόλο που το όνομά μου είναι Ford», ακούγεται να λέει ο ηθοποιός, κλείνοντας με τη φράση: «Αυτό είναι το εγχειρίδιό μου. Βγείτε και γράψτε το δικό σας».
Η Jeep επεδίωξε να δημιουργήσει μια διαφήμιση που να ξεχωρίζει για τη γαλήνια προσέγγισή της, σε αντίθεση με την ένταση των περισσότερων διαφημίσεων στο Super Bowl. Από την πλευρά του, ο Ford δήλωσε ότι αποδέχτηκε την πρόταση λόγω του έξυπνου σεναρίου, το οποίο περιέγραψε ως «μια ήσυχη συζήτηση που μοιράζεται μια ιδέα».
Με μια έξυπνη δόση αυτοσαρκασμού και έναν από τους πιο αγαπημένους ηθοποιούς του Hollywood στο τιμόνι, η Jeep κατάφερε να τραβήξει την προσοχή και να περάσει το δικό της μήνυμα: η ζωή δεν έχει εγχειρίδιο χρήσης, αλλά αυτό που μετράει είναι να επιλέγουμε ό,τι μας κάνει ευτυχισμένους.
Δείτε το διαφημιστικό: