Μαρία Καραμάνου
Η Sarah Ferguson, η Δούκισσα της Υόρκης και μητέρα των πριγκιπισσών Βεατρίκης και Ευγενίας, άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ψηφιακή της παρουσία, γινόμενη το πρώτο μέλος της βρετανικής βασιλικής οικογένειας που εντάσσεται στην πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη πλατφόρμα βίντεο, το TikTok. Η δούκισσα, γνωστή για την ανοιχτή και ζεστή προσωπικότητά της, εγκαινίασε τον λογαριασμό της με το όνομα χρήστη @sarahtheduchess, επιλέγοντας να μοιραστεί την προσωπική της ιστορία με ένα ευρύτερο κοινό, σε μια πλατφόρμα που κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα, κυρίως στις νεότερες γενιές.
Στην πρώτη της ανάρτηση, η Sarah Ferguson εμφανίζεται σε ένα συγκινητικό βίντεο, στο οποίο αποκαλύπτει τη μάχη της με τον καρκίνο του μαστού, μια εμπειρία που βίωσε από τον Ιούνιο του 2023. Το casual ντύσιμο της δούκισσας – ένα τζιν μπουφάν και μια φόρμα σε μπλε αποχρώσεις – αντανακλά μια φυσική και ανεπιτήδευτη προσέγγιση, καθώς κάθεται σε ένα χωράφι και μοιράζεται τα συναισθήματά της για τη δύσκολη αυτή περιπέτεια της ζωής της.
@sarahtheduchess My first ever TikTok! How it felt hearing my breast cancer diagnosis. One cancer diagnosis was bad enough but to go through all those emotions twice was a lot to handle. For anyone going through this now, know that you are not alone. I am proud to share that I am officially a patron for #PreventBreastCancer, an incredible organisation that is dedicated to the prediction and prevention of #breastcancer. #BreastCancerAwareness #PinkOctober #CancerTok #BreastCancerSurvivor original sound - Sarah Ferguson (Fergie)
Στο βίντεο, με τίτλο «My first ever TikTok!», η 65χρονη δούκισσα μιλά για τη συναισθηματική φόρτιση που ακολούθησε τη διάγνωση της ασθένειας, περιγράφοντας το πώς ένιωσε «άδεια» και κυριεύτηκε από φόβο. Ωστόσο, μέσα από αυτό το βήμα στο TikTok, η Ferguson δείχνει αποφασισμένη να μετατρέψει την εμπειρία της σε κάτι θετικό, δημιουργώντας έναν χώρο σύνδεσης και υποστήριξης για όσους έχουν περάσει ή περνούν παρόμοιες δοκιμασίες.
Η ανταπόκριση του κοινού ήταν άμεση και θερμή. Μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, το βίντεο συγκέντρωσε πάνω από 4.000 προβολές και η δούκισσα κέρδισε περισσότερους από 700 νέους followers.