Ριάνα Στυλιανού
Η διευθύνουσα σύμβουλος του Χ, πρώην Twitter, Linda Yaccarino, προσπαθεί να αναζωογονήσει την πλατφόρμα με διάφορες προτάσεις που θα προσελκύσουν νέους χρήστες αλλά και χρήματα στην εταιρία του Elon Musk. Μια από αυτή είναι να δημιουργήσει μια -πρώτη στο είδος της- συμφωνία με την Paris Hilton, η οποία θα επικεντρώνεται σε ζωντανές αγορές και άλλο αποκλειστικό περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το FT, η διετής συμφωνία με την Αμερικανίδα socialite αφορά τη δημιουργία τεσσάρων πρωτότυπων προγραμμάτων βίντεο ετησίως, μεταξύ άλλων και για τον υπό ανάπτυξη χώρο του live shopping. Η Hilton θα παράγει επίσης περιεχόμενο σε άλλα μέσα της X, όπως η ηχητική λειτουργία Spaces.
Πρόσφατα έχουν επενδύσει σε λειτουργίες live shopping διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμπεριλαμβανομένου του TikTok, πιο συγκεκριμένα στη Δύση, μετά από την επιτυχία που σημείωσαν στις ασιατικές αγορές.
Ωστόσο, τα πειράματα της Meta και του YouTube είχαν περιορισμένη επιτυχία, καθώς οι καταναλωτές στην Δύση δεν έχουν ακόμα εξοικειωθεί. Μάλιστα, με αυτή την τακτική πειραματίστηκε και το Twitter το 2021 αλλά είχε σχετικά μικρή απήχηση έτσι τερματίστηκε.
Πλέον το Χ, αφού διαθέτει το πρόγραμμα που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν, να μιλούν και να ψωνίζουν στο ίδιο παράθυρο, είπε να το επαναλειτουργήσει, αλλά αυτή τη φορά με την Paris Hilton να είναι το πρόσωπο που θα παρακολουθούν οι χρήστες μέσα από ένα livestream.
Εκείνη την ώρα θα μπορούν να περιηγηθούν στον κατάλογο προϊόντων και στη συνέχεια αγοράσουν το προϊόν της αρεσκείας τους.